اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خبر داد

30 هزار بازرسی از واحدهای صنعتی در بروجرد

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد گفت: سال گذشته 30 هزار و 740 واحد صنعتی و خدماتی در بروجرد مورد بازرسی قرار گرفته است.

30 هزار بازرسی از واحدهای صنعتی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمدرضا علوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد از نظارت و بازرسی واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان بروجرد در سال 92 خبر داد، گفت: در سال گذشته تعداد 30 هزار و 740واحد صنعتی و خدماتی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته و در این رابطه 2 هزار و 316 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را 33 میلیارد و 453 میلیون و 965 هزار و 9 ریال محاسبه و عنوان کرد: طرح‌های ویژه نظارتی مختلفی از جمله طرح ویژه ماه مبارک رمضان، جلوگیری از خروج گندم شهرستان، بازگشایی مدارس، شب یلدا و نوروز 93 در این سال اجرایی شد.

علوی همچنین از نظارت بر عرضه کالا در نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره و نظارت بر تنظیم بازار و عرضه اقلام پرمصرف از قبیل مرغ منجمد، شکر، برنج، حبوبات خبر داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طرح جلوگیری از خروج گندم از شهرستان بروجرد، با تلاش ایست‌های بازرسی و بازرسی‌های سیار این شهرستان بیش از 1600 تن گندم کشف، ضبط و به سیلوهای شهرستان بازگردانده شد.

وی با اشاره به اجرای 267 گشت مشترک با دیگر ادارات مربوطه و دریافت و رسیدگی به یک هزار و 10 مورد گزارشات مردمی از طریق شماره تلفن 124 اظهار کرد: بخش اعظم شکایات واصله در زمینه‌های عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم فروشی و مواردی از این قبیل گزارش شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد بیان داشت: در طرح نظارتی ویژه نوروز 93 نیز که از 15 اسفندماه 92 لغایت 15 فروردین 93 به مدت یک ماه اجرا شد، 100 مورد بازرسی در بخش حمل و نقل درون و برون شهری، 500 مورد بازرسی از عرضه میوه و تره بار، 220 مورد نظارت بر فعالیت خبازی‌ها، 612 مورد بازرسی از فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئینی و لبنی و 780 مورد بازرسی از فروشگاه‌های عرضه پوشاک و کفش صورت گرفته است.

علوی با اشاره به اینکه در مجموع 5 هزار و 106 مورد بازرسی کلی در بخش‌های یاد شده انجام شده است، ادامه داد: تعداد پرونده‌ها و تخلفات کشف شده از این میزان بازرسی 509 فقره بوده که 218 مورد آن گزارش‌های مردمی در تماس با شماره تلفن 124 است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش نظارت بر نمایشگاه بهاره با بیش از 100 غرفه عرضه مایحتاج شب عید شهروندان، فعالیت مستمر بازرسان این اداره موجب تاًمین رضایت نسبی شهروندان بروجردی شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد گفت: با توجه به فعالیت مداوم و مستمر بازرسان این اداره در بازرسی از واحدهای خبازی سطح شهر در ایام نوروز، شاهد مشکل خاصی در تهیه نان همشهریان و مسافران نوروزی نبوده‌ایم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول