اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان:

ارتش پرچمدار مدیریت جهادی است

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به اقدامات ارتش در زمینه ارتقای آمادگی رزمی و تجهیزات با تکیه بر توانمندی‌های داخلی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مدیریت جهادی است.

ارتش پرچمدار مدیریت جهادی است

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: نیروهای مسلح با روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس مدیریت جهادی را از سال‌های گذشته تجربه کرده و با حداقل امکانات حداکثر بازدهی را داشته است.

وی افزود: در بحث ارتقای توان رزمی، به روز کردن تجهیزات و اختراعات، علمی کردن تولیدات و پیوند با مراکز علمی و دانشگاهی در تمام زمینه‌ها، شاکله مدیریتی ارتش بعد از دفاع مقدس یک مدیریت جهادی بوده است.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به درخشش ارتش در بحث فرهنگی نیز گفت: از جمله فعالیت‌های فرهنگی در ارتش می‌توان به طرح تربیت سرباز اشاره کرد.

وی ادامه داد: پادگان شهید قهرمان در طرح تربیت سرباز توانست رتبه نخست کشور را در بین دیگر پادگان‌ها در سطح نیروی هوایی، دریایی، زمینی و پدافند کسب کند.

بیدادی با اشاره به اهتمام ویژه بر ارتقای سطح ایمانی کارکنان ارتش یادآور شد: هر ساله مقام معظم رهبری دیداری با فرمانده یگان‌های عمده داشته و در این دیدار نخستین سفارش ایشان بحث فرهنگ، ارتقای سطح ایمانی و باورهای دینی و تقویت فرهنگ ناب اسلامی در سطح نیروهای مسلح است.

وی با بیان این‌که ولی‌فقیه در راس نیروی‌های مسلح قرار دارد، عنوان کرد: با توجه به این مهم نیروهای مسلح باید در مباحث فرهنگی و اعتقادی پیشتر از دیگر اقشار جامعه باشند.

بیدادی گفت: مقام معظم رهبری در نشستی که قبل از عید با مسئولان عقیدتی سیاسی داشتند، فرمودند من از کارهای فرهنگی که در ارتش صورت می‌گیرد راضی هستم اما کافی نیست و باید بیشتر در این زمینه تلاش شود.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری سال گذشته نیز در مقوله فرهنگ احساس خلاء و ضعف کرده بودند، گفت: نامگذاری مدبرانه امسال نیز توسط ایشان در راستای تلاش در زمینه ارتقای سطح فرهنگ و اقتصاد جامعه بوده است.

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به برنامه‌های خاص ارتش در راستای تحقق شعار سال افزود: ارتش نیز همچون گذشته با مدیریت جهادی برای افزایش آمادگی رزمی و ارتقای تجهیزات با استفاده بهینه از امکانات داخلی و حداکثر بهره‌وری در راستای تحقق شعار امسال تلاش خواهد کرد.

وی با بیان این‌که در سال‌های گذشته نیز اقدامات قابل توجهی در سطح ارتش صورت گرفته است، تصریح کرد: می‌توان ارتش جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار مدیریت جهادی عنوان کرد.

بیدادی با بیان این‌که ارتش درآمد جانبی نداشته و متکی به بودجه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پیشرفت‌های امروز ارتش مرهون روحیه ایثار و از خودگذشتگی و مجاهدت فرماندهان آن است.

بیدادی با اشاره به 29 فروردین‌ماه و نامگذاری این روز با عنوان «روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی» تاکید کرد: ارتش روز به روز جایگاه خود را مستحکم‌تر کرده و کارکنان ارتش ثابت کردند در عین پاکی و اطاعت محض از رهبر همچون کوه ایستاده و حافظ امنیت این مرز و بوم هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری زیارت عاشورا و دعای کمیل، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه، برنامه و سان رژه، برنامه‌های رزمی، کوهپیمایی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته ارتش است.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول