اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان رضوی:

اقتدار ارتش و نیروهای مسلح برای کشور آرام‌بخش است

مراسم فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه خراسان رضوی گفت: اقتدار ارتش و نیروهای مسلح برای کشور آرام‌بخش است.

اقتدار ارتش و نیروهای مسلح برای کشور آرام‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، امیر سرتیپ رضا آذریان در نماز عبادی سیاسی روز جمعه و در جمع مردم سبزوار با اشاره به حماسه‌سازی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما در یک آمادگی کامل قرار دارند و پاسخ هرگونه تجاوزی از سوی دشمن را محکم خواهند داد.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح کشور موجب آرامش خاطر ملت است؛ تصریح کرد: ارتش همواره پشتیبان ولایت و تابع دستورات فرماندهی کل قواست و در دوران دفاع مقدس ثابت کرده که همواره برای دفاع از کشور آماده است.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز ارتش برای تحقق شعار سال و حماسه اقتصادی آماده است تأکید کرد: ایجاد واحدهایی مانند جهاد خودکفایی در ارتش با هدف قطع وابستگی نظامی به بیگانگان یکی از این کارهاست که با هدف اتکا به نیروی داخلی صورت گرفته است.

این فرمانده ارشد نظامی در پایان یاد و خاطره شهدای ارتش و به خصوص شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار در شجاعت، ایثارگری و ولایتمداری زبانزد همه نیروهای مسلح و یک الگوی کامل است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی توجه به خودباوری و ظرفیت‌های داخلی از اولویت‌های کاری در ارتش است، تأکید کرد: تلاش‌های زیادی از گذشته تاکنون برای تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله) در این نیرو صورت گرفته است و امروز تلاش مضاعفی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) صورت گرفته است.

آذریان با بیان اینکه ارتش، امروز یک نیروی ولایتمدار، مؤمن، انقلابی، مردمی و فداکار است؛ تأکید کرد: فرزندان ملت در ارتش امروز آماده مقابله و ایستادگی در برابر هر تحرکی هستند و همواره دشمن را زیر نظر دارند و ترفند‌های دشمن را شناسایی کرده و برای آن برنامه دارند.

انتهای پیام/2202/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول