اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

صیاد شیرازی طلایه‌دار وحدت میان ارتش و سپاه بود

امام جمعه گناباد گفت: امیر سپهبد صیاد شیرازی از لحاظ ایمان، مدیریت جهادی، ولایت‌مداری و فداکاری در راه اسلام نمونه بود این شهید بزرگوار از طلایه‌داران وحدت و هماهنگی میان ارتش و سپاه بود.

صیاد شیرازی طلایه‌دار وحدت میان ارتش و سپاه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گناباد، اظهار داشت: ملت ایران در پشتیبانی از رهبرشان و تنها نگذاشتن رهبر روسفید عمل کرده اما در عمل به دستورات رهبر هم باید همه ما زهراگونه عمل کنیم یعنی وقتی رهبر تأکید می‌کنند اسراف نکنیم، تشریفاتی زندگی نکنیم، کالای ایرانی و ساخت داخل مصرف کنیم اگر عمل کردیم ما ولایت‌مدار هستیم، طبق طرح اقتصاد مقاومتی از همین سرمایه‌های اندک خودمان در راه تولید و در راه اشتغال استفاده کنیم.

صادقی‌نسب پرهیز از تشریفات، اسراف، خرید کالای داخلی و سرمایه‌گذاری در بخش تولید را ولایت‌مدار بودن به معنای واقعی دانست و افزود: ملت شریف ایران از رهبری حمایت می‌کنند اما اگر به دستورات اخیر رهبری عمل کنیم، به معنای واقعی ولایت‌مدار خواهیم بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان صیاد شیرازی و آوینی، فرار رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی هم در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و هم امروز با اقتدار از اسلام، تشیع و ارزش‌های دینی حفاظت می‌کنند.

وی ادامه داد: استقلال، تمامیت ارضی، عزت و اقتدار نظام اسلامی در پرتو ایثارگری‌های نیروهای مسلح صورت گرفته و انجام شده است و امروز نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام اقتدار، خار چشم بدخواهان اسلام از جمله آمریکا، اسرائیل و تکفیری‌ها هستند و امروز به قدری مقتدر شده‌ایم که وقتی ابرقدرت‌های جهان قصد تهاجم به ایران اسلامی دارند از اقتدار این کشور هراس دارند.

وی افزود: امیر سپهبد صیاد شیرازی از لحاظ ایمان، مدیریت جهادی، ولایت‌مداری و فداکاری در راه اسلام نمونه بود این شهید بزرگوار از فرماندهان موفق بود که در پیروزی‌های رزمندگان اسلام نقش تعیین‌کننده‌ای داشت ایشان از طلایه‌داران وحدت و هماهنگی میان ارتش و سپاه بود و خدمات زیادی به اسلام و ایران کرد.

صادقی‌نسب در بخشی دیگر از خطبه‌های امروز نماز جمعه به بیانات مقام معظم رهبری در روز بیستم فروردین ماه در خصوص مواضع هسته‌ای و مذاکرات اشاره نموده و نمازگزاران از مواضع حکیمانه رهبری حمایت خود را اعلام نمودند.

انتهای پیام/2202/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول