اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن همدان خبر داد

بهره‌برداری از 500 واحد مسکن مهر در همدان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه بالغ بر 500 واحد مسکن مهر در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از این میزان 200 واحد در قالب خودمالکین و 300 واحد نیز در قالب انبوه‌سازی است.

بهره‌برداری از 500 واحد مسکن مهر در همدان

حسن ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری اظهار کرد: پرونده مسکن مهر در قالب خودمالک در سال جاری بسته شده و واحدهای نیمه‌کاره‌ای که با عنوان خودمالک در جریان ساخت هستند به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: برنامه زمان‌بندی پروژه‌های 99 ساله نیز با عنوان انبوه‌سازی متناسب با آورده متقاضیان موثر با انبوه‌سازان تنظیم و تدوین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان بیان داشت: تحقق برنامه زمان‌بندی پروژه‌های انبوه‌سازی منوط به تأمین آورده متقاضی موثر در موعد مقرر است.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری تصریح کرد: در نیمه نخست امسال پروژه‌ 174 واحدی جورقان به بهره‌برداری می‌رسد.

ظفری یادآور شد: امید است پروژه 96 واحدی کبودراهنگ نیز با واریز به موقع آورده متقاضیان در کوتاهترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 500 واحد مسکن مهر در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: از این میزان 200 واحد در قالب خودمالکین و 300 واحد نیز در قالب انبوه‌سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان تأکید کرد: عمده پروژه‌های خودمالکین به بهر‌ه‌برداری رسیده و کار اجرایی باقیمانده پروژه‌ها نیز در نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد.

وی اظهار کرد: به ازای هر واحد 25 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و متناسب با این میزان و جزئیات اجرای پروژه نیز آورده متقاضیان بوده است.

ظفری خاطر نشان کرد: امسال معضل مسکن تمام متقاضیان موثری که در قالب مسکن مهر خودمالک و پروژه‌های انبوه‌سازی 99 ساله به موقع نسبت به واریز آورده خود اقدام کرده‌اند، حل می‌شود.

انتهای پیام/89006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول