اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد

7500 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: هفت هزار و 500 دانش آموز و دانشجو شامل 6 هزار دانش آموز و یک هزار و 500 دانشجو در این استان طی سال گذشته از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند .

7500 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی‌راد با اشاره به اهمیت زیر پوشش قرار دادن دانش آموزان و دانشجویان اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان سرمایه‌های عظیم علمی و معنوی در رشد و تعالی کشور هستند و پرورش استعدادها و هدایت این قشر از جامعه موجب سلامت و حرکت رو به رشد کشور می‌شود.

وی افزود: تلاش این نهاد برای ارتقای شاخص‌های آموزشی و راهیابی دانش آموزان زیر پوشش سبب شد دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته در آزمون‌های مراکز آموزش عالی قبول و به دانشگاه راه یابند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان خراسان شمالی یادآور شد: در سال گذشته برای ارائه خدمات به دانشجویان و طلاب علوم دینی و دانش آموزان بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، بهره‌مندی دانش آموزان از کانون و خوابگاه‌ها و اعزام آن‌ها به اردوهای تفریحی، آموزشی و زیارتی از خدمات این نهاد بوده است.

الهی‌راد همچنین به فعالیت رابطان در بحث کمک‌رسانی به دانش آموزان اشاره کرد و گفت: از جمله وظایف رابطان نسبت به دانش آموزان زیر پوشش و نیازمند در مدارس، تلاش برای رشد و ارتقاء، آگاهی از مشکلات تحصیلی و خانوادگی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: کشف استعدادها و توانمندی‌ها از دیگر وظایف رابطان است که در همین رابطه دانش آموزان زیادی داریم که باید به آنان توجه و نگاه ویژه‌ای شود و استعدادهای این عزیزان شکوفا شود چرا که آینده‌سازان کشور هستند.

انتهای پیام/63002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول