اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی:

47 پایگاه کمیته امداد مددجویان متقاضی یارانه را ثبت‌نام می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 47 پایگاه کمیته امداد این استان در حال ثبت‌نام خانواده‌های زیر پوشش این نهاد هستند.

47 پایگاه کمیته امداد مددجویان متقاضی یارانه را ثبت‌نام می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه کمیته امداد آمادگی حضوری فعال و مستمر در این ایام خواهد داشت، اظهار کرد: این نهاد 43 هزار خانواده تحت حمایت خود را در این طرح ثبت‌نام می‌کند.

وی با اشاره به همکاری 60 نفر از مددکاران این نهاد در این طرح افزود: 47 پایگاه کمیته امداد آماده ثبت‌نام از خانواده‌های تحت حمایت است.

حسین‌پور در خصوص مدارک لازم جهت ثبت‌نام خانواده‌ها در این طرح گفت: وجود کارت ملی و همچنین آخرین شماره حساب واریزی یارانه نقدی سرپرست خانوار از ملزومات این ثبت نام است.

وی با اشاره به شروع فرآیند ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان دریافت یارانه نقدی از بیستم فروردین، بیان داشت: برای تسهیل در کار مددجویان و سهولت ثبت‌نام، این نهاد با تقویت زیرساخت انفورماتیک و همچنین به کمک مددکاران خود، آمادگی کامل برای ثبت‌نام از خانواده‌های تحت حمایت خود را دارد.

انتهای پیام/63002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول