اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد

ثبت‌نام رایگان متقاضیان دریافت یارانه نقدی مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی از تداوم ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی مددجویان کمیته امداد در 27 مرکز کمیته امداد خبر داد.

ثبت‌نام رایگان متقاضیان دریافت یارانه نقدی مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ثبت‌نام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی برای دریافت یارانه‌ها از دیروز آغاز شده است.

وی گفت: به این منظور 130 کاربر در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام به ثبت‌نام مددجویان برای دریافت یارانه‌ها می‌کنند.

سهندی با اشاره به اینکه 27 مرکز کمیته امداد آمادگی لازم برای ثبت‌نام متقاضیان را دارند، گفت: عمل ثبت‌نام مددجویان در این مراکز، به صورت کاملا رایگان بوده و هزینه‌ای از بابت ثبت اینترنتی درخواست آنها اخذ نمی‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی از آمادگی امدادگران برای ثبت درخواست متقاضیان زیر پوشش کمیته امداد برای دریافت یارانه‌ها به صورت سه نوبته در طول مدت ثبت‌نام خبر داد و افزود: دیروز در نخستین روز از مرحله ثبت‌نام عملیات ثبت‌نام از افراد در شیفت‌های صبح، عصر و شب با موفقیت صورت گرفت و روند ثبت‌نام بر اساس برنامه زمان‌بندی ارائه شده ادامه خواهد داشت.

سهندی همچنین به منظور سهولت و آسایش حال مددجویان روستایی، گفت: افرادی که امکان ثبت‌نام در محل سکونت خود دارند، می‌توانند در همان محل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و هیچ الزامی به ثبت درخواست‌های آنان از مراکز اختصاصی کمیته امداد وجود ندارد.

انتهای پیام/61006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول