اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه خبر داد

استقرار یک‌هزار چادر گردشگری در سواحل عسلویه

شهردار عسلویه از استقرار یک‌هزار چادر گردشگری در سواحل این شهر خبر داد.

استقرار یک‌هزار چادر گردشگری در سواحل عسلویه

علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "سال اقتصاد و فرهنگ یا عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده و همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزند.

وی با اشاره به ورود مهمانان نوروزی به عسلویه افزود: عسلویه بدون تردید از مناطق مهم و تأثیرگذار در سطح استان و کشور است و حجم بالایی از مهمانان نوروزی از این منطقه بازدید می‌کنند که باید نسبت به تامین امکانات لازم برای این عزیزان اهتمام ورزیم.

شهردار بندر عسلویه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عسلویه به‌ عنوان پایتخت اقتصادی انرژی پارس معروف است و همچنین وجود طبیعت سرسبز منطقه نای‌بند و جنگل حرا در کنار تأسیسات عظیم پالایشگاهی که نماد صنعت کشور است؛ مسافران و گردشگران زیادی وارد این شهر و مناطق اطراف می‌شوند که امیدوار هستیم تا پایان تعطیلات بتوانیم به این عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.

ماندگار بیان کرد: عسلویه در حوزه گردشگری دارای استعدادهای ارزشمند و مهمی است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری عسلویه اهتمام ورزیم.

شهردار عسلویه یادآور شد: برای استقبال از مهمانان نوروزی از بهمن‌ماه تاکنون برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم در ایام تعطیلات به شایستگی از مهمانان نوروزی و گردشگران میزبانی کنیم.

وی اظهار داشت: ساحل‌سازی و ایجاد کمپینگ‌های نوروزی مورد تاکید قرار داشته و بحمدالله تاکنون این مهم با همکاری دسته‌جمعی محقق شده است.

شهردار عسلویه از استقرار یک‌هزار چادر گردشگری در سواحل عسلویه خبر داد و گفت: برای اسکان و اقامت گردشگران نوروزی، اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و به فضل خدا در اسکان و پذیرایی از مهمانان هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول