اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال:

56 جهیزیه به نوعروسان در خلخال اهدا شد

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: 56 جهیزیه از سوی خیرین در این شهرستان به نوعروسان زیر پوشش اهدا شد.

56 جهیزیه به نوعروسان در خلخال اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علیقلی‌زاده عصر امروز در مراسم اهداء جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد خلخال توسط خیرین گفت: امروز به همت خیرین نیک‌اندیش کشوری شاهد پرداخت کمک هزینه جهیزیه به 56 نوعروس مددجوی کمیته امداد با حضور مسئولان شهرستانی هستیم.

وی اضافه کرد: این کمک که توسط خیرین انجام شد علاوه بر مساعدت بلاعوض یک میلیون تومانی کمیته امداد به این نوعروسان گرامی است.

این مسئول اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان خلخال بیش از 38 خانواده نیازمند مستاجر زیر پوشش کمیته امداد داریم که انشاءالله با مساعدت خیرین و شورای اسلامی شهر خلخال در قطعه زمینی که در شهر خلخال را برای ساخت مسکن برای این محرومین در نظر گرفته اند مشکل شش نفر از این محرومین حل و بقیه نیز به کمک و همت والای مسئولین و قول مساعدی که از سوی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در خصوص تامین زمین داده شده حل خواهد شد.

علیقلی‌زاده به مستند پخش شده محرومیت از روستای گند‌ آباد خلخال برای حاضرین اشاره کرد و گفت: این مستند گویای محرومیت واقعی این روستائیان و اهالی ساکن بوده و کمیته امداد امام با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه از سال گذشته اقدام به ساخت بیش از 10 واحد مسکونی در روستای گندم‌آباد در آخرین نقطه خلخال که هم مرز با زنجان و درام است کرده که بیش از پنج خانوار هم اکنون ساکن هستند و تلاش خواهد شد تا ماه‌های آینده انشاالله بقیه نیز از مسکن مناسب برخوردار شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال به وجود 318 یتیم در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: الحمدالله چتر حمایتی حامیان از یتیمان گسترده شده و تعداد بیش از 2 هزار حامی حمایت از ایتام این شهرستان را تقبل کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال در پایان سخنان خود از نگاه حامیان و خیرین به امر خداپسندانه حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد و محروم تقدیر کرد و گفت: این نهاد یادگار امام راحل همچنان پیشتاز خدمت به محرومین و مستضعفان جامعه است.

انتهای پیام/62008/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول