اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی صورت گرفت

تحقق 100 درصدی مصوبه اهدای 2 هزار فقره جهیزیه به نوعروسان مددجو

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از تحقق 100 درصدی مصوبه اهدای 2 هزار فقره جهیزیه به زوج‌های زیر پوشش کمیته امداد در سفر مقام معظم رهبری به استان خبر داد.

تحقق 100 درصدی مصوبه اهدای 2 هزار فقره جهیزیه به نوعروسان مددجو

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌اله حسین‌پور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه از مشوقان آسان‌سازی ازدواج بوده و خود نیز در این امر خیر شرکت داشته‌اند، اظهار کرد: 2 هزار نوعروس خراسان شمالی با جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری راهی خانه بخت شدند.

وی افزود: در سفر ایشان به استان خراسان شمالی، اعتبار 20 میلیارد ریالی برای کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد مصوب شد که 5 میلیارد ریال آن توسط دفتر معظم‌له و 5 میلیارد ریال آن از محل منابع امداد و 10 میلیارد ریال آن نیز از محل وزارت رفاه با سرانه 10 میلیون ریال برای هر نوعروس طی سال‌های 91 و 92 پیش‌بینی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در ادامه ضمن تشریح دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب در سال 91 گفت: رهبر معظم انقلاب در ابعاد مختلفی از جمله حمایتی، جهیزیه، لوازم خانگی، مسکن و ساختمان و حوزه‌های فرهنگی، خودکفایی و اشتغال عنایات خاصی به کمیته امداد داشته‌اند.

حسین‌پور با بیان اینکه کمک‌های رهبری در حوزه‌های مختلف حمایتی به دو حوزه تقسیم‌بندی می‌شود اظهار کرد: بخشی از این کمک‌ها جهت رفع مشکلات فوری مددجویان در همان ایام حضور معظم‌له در استان بود که شامل پرداخت عیدی به میزان یک ماه مستمری به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و دیگر مصوبات این سفر پرخیر و برکت نیز در طول سال‌های 91، 92 و 93 پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول