اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

اراضی مسکن مهر هشترود در آستانه تکمیل شدن معارض پیدا کرده است

امام جمعه هشترود گفت: مسئولان باید جوابگو باشند که چرا بدون تحقیق و تفحص اقدام به ساخت مسکن مهر در زمین افراد کرده‌اند و معارضان هم باید جوابگو باشند که چرا از اول دنبال قضیه زمین خود نبودند.

اراضی مسکن مهر هشترود در آستانه تکمیل شدن معارض پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: یارانه به عنوان کمک به مردم در نظر گرفته شده است اما متاسفانه همه اقشار از آن بهره‌مند هستند و این کار درستی نیست.

وی افزود: متاسفانه اقشار ضعیف و متکمن به یک اندازه از این کمک دولت استفاده می‌کنند که به نوبه خود کار درستی نبوده است بلکه باید افراد متمکن از گرفتن یارانه خودداری کنند.

رشادی گفت: افراد متمکن و دارا با انصراف خود از دریافت یارانه می‌توانند کمک شایانی به رشد اقتصادی و اجتماعی کشور بکنند.

خطیب جمعه هشترود افزود: در صورتی که هزینه‌های پرداختی به یارانه صرف هزینه‌های درمان و اشتغال جامعه شود همه آحاد جامعه از آن فایده خواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای و سخنان مقام معظم رهبری در این مورد گفت: انرژی هسته‌ای در کشور ما تعطیل‌بردار و تعلیق‌بردار هم نخواهد بود.

خطیب جمعه هشترود افزود: این انرژی متعلق به همه ملت ایران است و ملت ایران تا آخر برای گرفتن حق و حقوق خود و نگهداری از آن ایستاده‌اند.

رشادی قطعنامه صادره توسط پارلمان اروپا علیه ایران را نشان از گستاخی و پوچ بودن آن عنوان کرد و افزود: اروپایی‌ها نباید دم از حقوق بشر بزنند چون آنها خودشان ناقض حقوق بشر هستند.

وی افزود: اروپایی‌ها با این قطعنامه خود را بازیچه استکبار و ایادی آنها کرده‌اند و باید بدانند که ملت و دولت ایران به چنین قطعنامه‌های واهی ترتیب اثری نخواهد داد.

امام جمعه هشترود گفت: حقوق بشر دولت و ملت ما بر مبنای دین و قرآن است اما خود آنها دین را نیز نقض می‌کنند.

رشادی در ادامه خواستار حل و فصل شدن مشکل مسکن مهر هشترود شد و گفت: مسئولان و مالکان زمین مسکن مهر هر دو مقصر هستند و باید هرچه زودتر مشکل معارضان حل شود.

وی افزود: مسئولان باید جوابگو باشند که چرا مسکن مهر را بدون تحقیق و تفحص در زمین افراد دیگر ساخته‌اند و معارضان هم باید جوابگو باشند که چرا از اول دنبال قضیه زمین خود نبودند و حالا که تمام واحدها در حال اتمام است خواستار حق و حقوق خود هستند.

وی افزود: اهمال‌کاری هر دو آنها غیرقابل بخشش است.

رشادی از مسئولان استانی خواست هرچه زودتر تکلیف افراد واجد شرایط مسکن مهر هشترود را مشخص کنند.

وی در ادامه از خرید زمین به مساحت 6 هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان برای ساخت مصلای این شهر خبر داد.

انتهای پیام/60007/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول