اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

اقتصاد ذیل فرهنگ تعریف شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ جامعه ایرانی در برهه کنونی در خطر است، گفت: اقتصاد باید ذیل فرهنگ تعریف شود.

اقتصاد ذیل فرهنگ تعریف شود

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، با تأکید بر اینکه فرهنگ در خطر است، اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد اگر در کنار هم در نا‌م‌گذاری سال 93 قرار گرفته، به این معناست که باید اقتصاد مقاومتی همواره مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم بر پاهای خودمان بدون اتکا بر بیگانگان بایستیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امروز کشور نیازمند مدیریت جهادی همانند مدیران و مجاهدان فی سبیل‌الله در زمان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: اگر مدیریت جهادگونه آن فرماندهان رشید نبود، پیروزی در جنگ سخت آن روز حاصل نمی‌شد.

پویایی اقتصاد و فرهنگ مستلزم عزم و اراده ملت ایران است

استادحسینی بیان کرد: پویایی اقتصاد و فرهنگ مستلزم عزم و اراده جدی آحاد ملت ایران است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مباحثی همچون انرژی‌ هسته‌ای و قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران اشاره کرد و گفت: انرژی هسته‌ای دلیلی بر تحریم‌‌های اقتصادی غرب علیه ایران نیست و این تنها بهانه آنها برای عقب‌نشینی ایران از حق مسلم خویش یعنی انرژی هسته‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه اروپا به کرات در سیاست خارجی خود تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را مورد استفاده قرار داده است و تحریم‌های اقتصادی ابزاری برای تغییر رفتار سیاسی ایران است.

استادحسینی گفت: ایران مدافع حقوق بشر، مستضعفان و مظلومان جهان، جهاد اسلامی و حامی حزب الله است و این‌ها در حقیقت موجب دشمنی دشمنان با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول