اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرماندار

بانوان فعال در زمینه‌های فرهنگی باشت تجلیل شدند

با حضور معاون فرماندار، بانوان فعال در زمینه‌های فرهنگی باشت تجلیل شدند.

بانوان فعال در زمینه‌های فرهنگی باشت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی صبح امروز در نشست کمیته امور بانوان شهرستان باشت که به منظور برنامه‌ریزی گرامی‌داشت روز زن برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت قرارگیری در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان جایگاه و اهمیت نقش زن در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار کرد: زن در دین اسلام و در ایران اسلامی نقش پررنگ و از جایگاهی ارزنده برخوردار است به گونه‌ای که در آیین اسلام بهشت را در زیر پای مادران توصیف کرده است.

معاون فرماندار باشت ادامه داد: آغاز سال جدید و مصادف شدن عید نوروز با ایام فاطمیه و آغاز اولین جلسه شهرستانی در سال جدید متبرک به نام آن حضرت و به منظور برنامه‌ریزی روز زن توفیق بزرگ و سعادتی است که نصیب ما شده است و امیدواریم که سالی پر از معنویت فاطمی و فعالیتی دوچندان برای بانوان شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش زن در تحقق شعار اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نیز افزود: بانوان در جامعه ما به عنوان توانمندترین و موثرترین شاخصه‌های دستیابی به شعار سال هستند چراکه بخش عمده‌ای از مسائل اقتصاد و فرهنگ به خانواده و زن برمی‌گردد که با هنر کنترل و برنامه‌ریزی زن در خانواده بسیاری از این موارد تحقق خواهد یافت و راه رشد و توسعه دستیابی به شعار سال هموار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: بانوان باید با در نظر گرفتن ظرفیت و توانایی خود برای تحقق به شعار سال و خواسته‌های مقام معظم رهبری از مردان سبقت گرفته و پیشتاز این‌‌گونه مسائل شوند.

معاون فرماندار باشت با مقایسه نقش زن در جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر اذعان کرد: زن در غرب به عنوان ابزاری برای تجارت بوده و در برخی از کشورها نیز به آنان هیچ‌گونه حقی داده نشده اما در ایران اسلامی نقش زن در کنار عفاف و حیا برتر در تمامی عرصه‌های مختلف و حتی وزارتی به خوبی دیده می‌شود.

محمدی از بانوان فعال خواست با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح برنامه‌های گرامی‌داشت روز زن را برگزار کنند.

در پایان جلسه از تعدادی از بانوان فعال در زمینه‌های فرهنگی شهرستان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/82017/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول