اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش گچساران خبر داد

تجلیل از بهترین خاطرات دانش‌آموزان گچسارانی در اردوهای راهیان نور

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: بعد از بازگشت دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور، خاطره‌ها و سفرنامه‌های نوشته شده دانش‌آموزان جمع آوری شده و به صورت کتابچه در مدارس تهیه و از بهترین نوشته‌ها تجلیل خواهد شد.

تجلیل از بهترین خاطرات دانش‌آموزان گچسارانی در اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ظهیرالدین پورالحسینی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه 400 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق عملیاتی در زمره کاروان راهیان نور با اذعان به تاثیر سازنده اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در برگزاری اردوها به ویژه راهیان نور، تامین امنیت آن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا راه تبلیغات دشمن مسدود شود.

وی همچنین با اشاره به امنیت دانش‌آموزان در سفر، اضافه کرد: از فرماندهی سپاه پاسداران به خاطر تلاش‌های وافی جهت برگزاری اردوی راهیان نور و همراهی طی سه روزه سفر در مناطق عملیاتی قدردانی می‌کنیم.

پورالحسینی گفت: این دانش‌آموزان توسط پنج دستگاه اتوبوس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل اروند، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بازدید می‌کنند.

وی با تشویق دانش‌آموزان به خاطره‌نویسی در چنین سفرهایی اذعان داشت: در واقع شما به زیارتگاه بزرگی رفته و در تفکر اسلامی می‌بینیم که وقایع زندگی پیامبران و اهل بیت در همه کتاب‌ها نوشته شده است.

این مسئول خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما به سرزمینی سفر می‌کنید که پیام شهیدان را به همراه دارد پس حتما خاطرات سفر را ثبت و یادداشت کنید تا در آینده بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

وی بیان کرد: بعد از بازگشت دانش‌آموزان، خاطره‌ها و سفرنامه‌های نوشته شده دانش‌آموزان جمع آوری شده و به صورت کتابچه در مدارس تهیه و از بهترین نوشته‌ها تجلیل خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران به تهاجم فرهنگی دشمن در ابعاد مختلف و هشدارهای مقام معظم رهبری در این خصوص در طول سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: باید در بین جوانان و نوجوانان خود توسط اولیا و مربیان بصیرت‌افزایی صورت گیرد، چراکه دشمن امروز جنگ فرهنگی را بیش از هر چیز در دستور کار قرار داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد که در سال اقتصاد و فرهنگ باید دانش‌آموزان را بیش از گذشته به میدان آوریم تا بتوانند در هر دو عرصه اثرگذار باشند که در این بین می‌توانند در عرصه فرهنگ تولیدات خوبی داشته باشند.

به گزارش فارس، تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس به عنوان راوی، دانش‌آموزان گچسارانی را در اردوی راهیان نور همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/82019/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول