اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

کاهش 7 درصدی سرقت در آذربایجان غربی

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ایام تعطیلات نوروز سرقت در آذربایجان غربی از کاهش هفت درصدی برخوردار است.

کاهش 7 درصدی سرقت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ خسرو گل محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: پیشگیری بهترین و مناسب‌ترین راهکار در کاهش وقوع جرایم است و به واسطه پیشگیری می‌توان بسیاری از جرایم را قبل از وقوع شناسایی کرده و از تحقق آن‌ها جلوگیری و در بحث کاهش هزینه‌ها نیز به موفقیت دست یابیم.

وی یادآور شد: با برنامه‌هایی که برای ایام تعطیلات نوروزی پیش‌بینی شده بود شاهد کاهش جرایمی همچون سرقت بودیم و در این خصوص شاهد کاهش هفت درصدی سرقت در آذربایجان غربی بوده که نشانگر عملکرد موفق انتظامی استان در بحث جلوگیری و پیشگیری از سرقت است.

گل محمدی ابراز داشت: حفظ امنیت یکی از خواسته‌های اولیه و به حق مردم از مسئولان بوده که اجرای این خواسته وظیفه واجب و مهمی است که بر دوش پلیس قرار گرفته و پلیس مصمم است در راستای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت شالوده و اساس توسعه پایدار در ابعاد مختلف محسوب می‌شود کارکنان انتظامی بایستی با قدرت موجب دلگرمی آحاد مردم و ترس در دل هنجارشکنان و مخلین امنیت شوند و به گونه‌ای عمل کنند که عملکردشان موجب رضایت خداوند، مردم و مسئولان باشد.

گل محمدی تصریح کرد: باید با تعامل گسترده با مردم و آموزش همگانی آحاد جامعه راه را برای انجام اعمال مجرمانه خلافکاران بسته و با مشارکت فراگیر مردم ولایتمدار استان طرح‌های کنترلی با دقت هر چه بیشتر اجرا شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به احتیاط و رعایت موارد ایمنی در بحث کاهش وقوع سرقت متذکر شد: عموم جامعه باید نسبت به خطاهای سارق پسند که نقش مهمی در ترغیب سارقان برای انجام اعمال مجرمانه را دارند آگاهی یافته و زمینه وقوع سرقت و سهولت در سرقت را کاهش دهند و مجرمان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/61005/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول