اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان عنوان کرد

افزایش 57 درصدی کشف سرقت‌ در‌ کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تعداد کشف سرقت‌ها در استان کرمان نوروز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 57 درصد افزایش داشته است.

افزایش 57 درصدی کشف سرقت‌ در‌ کرمان

سردار حسین چناریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سال گذشته در تعطیلات نوروزی 55 نفر در جاده‌ها و خیابان‌های استان کرمان جان خود را از دست دادند که این تعداد در سال جاری 46 نفر بوده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مسافران ورودی به استان کرمان و شرایط جوی خاص این استان در ایام تعطیلات نوروزی بیان داشت: طرح نوروزی پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها با مناسب‌ترین و بهترین شرایط امنیتی اجرا شد. 

چناریان افزود: نیروی انتظامی با به کارگیری تمام‌ توان انتظامی و تخصصی خود و با همکاری نیروهای کمکی طرح نوروزی خود را از 25 اسفند 92 آغاز کرد و تا پایان 16 فروردین این طرح ادامه یافت.

وی تصریح کرد: تعداد وقوع سرقت در استان کرمان نوروز سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش یافت و این در حالی است که کشف سرقت‌ها 57 درصد افزایش داشته است.

چناریان خاطر نشان کرد: در حوزه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر نیز سه باند که مواد مخدر را از شرق کشور وارد می‌کردند، متلاشی شدند و 3 هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و چهار نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در حوزه امنیت اجتماعی نیز تعداد قتل‌های رخ داده در ایام نوروز 50 درصد کاهش یافت و جرائم خشن و مهم نیز 57 درصد کاهش داشته است. 

وی بیان داشت: روزانه 400 تیم و ایستگاه پلیس به مسافران نوروزی در سراسر استان کرمان خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول