اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد

دستگیری سارقی با 22 فقره سرقت در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: سارقی با 22 فقره سرقت در ارومیه دستگیر شد.

دستگیری سارقی با 22 فقره سرقت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول النقی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: در پی افزایش سرقت مغازه در ارومیه و ایجاد نگرانی بین شهروندان و اصناف، مراتب با حساسیت و جدیت در اولویت برنامه‌های کاری تیم اداره مبارزه با سرقت پلیس  مرکز استان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متهمی سابقه‌دار در این راستا شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس هدایت شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی یادآور شد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به 22 فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و با راهنمایی نامبرده تمامی محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف و با هماهنگی قضایی تحویل مالباختگان شد.

النقی‌پور ادامه داد: نامبرده پس از اعتراف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی عنوان کرد: در پی افزایش سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح حوزه استحفاظی ارومیه و ایجاد نگرانی در بین شهروندان مراتب با حساسیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

النقی‌پور افزود: پس از بررسی و مطالعه دقیق پرونده‌های ورودی و جغرافیای جرم و وضعیت سارقان سابقه‌دار نهایتا سه نفر متهم در این راستا شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس هدایت شدند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به 38 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف و در ادامه با راهنمایی سارقان تمامی محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر مالخر نیز دستگیر شدند و هر پنج متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/61005/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول