اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر در مجلس:

توزیع عادلانه خدمات نظام از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه‌هاست

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توزیع عادلانه خدمات و امکانات نظام اسلامی در بین آحاد مختلف مردم از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

توزیع عادلانه خدمات نظام از اهداف مهم قانون هدفمندی یارانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،عباس فلاحی‌باباجان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر قانون هدفمندی یارانه‌ها را یکی از افتخارات نظام اسلامی برای بهره‌مندی عموم افراد جامعه با بهره‌گیری از راهکارهای مناسب برشمرد و اظهار کرد: با اجرای این قانون قطعاً دولت خواهد توانست از محل صرفه‌جویی و درآمد به کمک تولید و اشتغال شتافته و صنعتگران و سرمایه‌گذاران از محل این قانون تولید و اشتغال را رونق دهند.

این نماینده مجلس اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی برای رسیدن به خودکفایی را گامی مهم و اساسی در مقابل با حربه‌های تحریم دشمنان نظام و انقلاب برشمرد و افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید باید سرلوحه کاری همه مسئولان باشد و همه در حوزه کاری خود با تلاش مضاعف گامهای عملی در این زمینه بردارند.

وی تأکید کرد شهرستان اهر با قابلیت‌های بالقوه محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری بوده و شهرک 247 هکتار اهر با زیرساخت‌های لازم آماده برای سرمایه‌گذاران است که امیدواریم در سال جدید با همکاری مردم و مسئولان در توسعه صنایع اشتغالزا گام‌های جدی برداشته شود.

انتهای پیام/60001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول