اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

هیچ نیازمندی نباید از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها جا بماند

استاندار گیلان گفت: هیچ نیازمندی نباید از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها جا بماند.

هیچ نیازمندی نباید از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها جا بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها در گیلان خواستار تجهیز دبیرخانه این ستاد شد و اظهار کرد: امروز تلفن‌های بسیاری به دفتر بنده شد و این موضوع نشان می‌دهد دبیرخانه ستاد حضوری فعال نداشته است.

وی بر افزایش تعداد تلفن‌های دبیرخانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها در گیلان تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به مردم جزو وظایف دبیرخانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها است.

نجفی با قدردانی از رسانه‌های گیلان، تصریح کرد: رسانه‌های استان با تمام توان در اطلاع‌رسانی ثبت‌نام اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها وارد شدند.

این مسئول گیلان را جزو نخستین استان‌هایی دانست که فرمانداران انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند و گفت: گیلان ابتکار عمل در انصراف مسئولان برای دریافت یارانه را به دست گرفته است.

استاندار گیلان از انصراف اعضای شورای اداری استان برای دریافت یارانه خبر داد و بیان کرد: روسای اداری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان انصراف خود از دریافت یارانه را اعلام کردند.

وی ادامه داد: شهرداران، جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مدیران و معاونان منطقه آزاد انزلی، جهاد دانشگاهی و مدیران دانشگاه گیلان انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.

* هیچ نیازمندی نباید از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها جا بماند

نجفی با تاکید براینکه هیچ نیازمندی نباید از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها جا بماند، خاطرنشان کرد: افرادی که یارانه کمتر از پنج درصد در زندگی آنها تاثیر دارد تشویق به انصراف دریافت یارانه شوند.

به گفته استاندار گیلان، حتی یک ریال از مبلغ یارانه‌ها به منابع دولتی اختصاص پیدا نمی‌کند و در بخش درمان و تولید کشور هزینه می‌شود.

وی با اشاره به کسری 11 هزار میلیارد تومانی دولت، اظهار کرد: انصراف از دریافت یارانه مربوط به تامین منابع مالی نیست.

نجفی خواستار تشویق اتاق بازرگانی به منظور انصراف بازرگانان از دریافت یارانه شد و بیان کرد: تمام افراد برای ثبت‌نام دریافت یارانه آزادند اما تشویق عمومی برای انصراف است.

استاندار گیلان از 10 برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور خبر داد و تصریح کرد: امروز مشکل سایت کشوری بود.

وی با بیان اینکه تمام نیازمندان واقعی باید بتوانند در هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند، یادآور شد: این‌بار شعار پول یارانه برکت است و برای زیارت رفتن کنار می‌گذاریم، را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/84001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول