اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی:

اعتماد پدر عامل سرقت اینترنتی در آذربایجان‌غربی شد

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: اعتماد پدر عامل سرقت اینترنتی در آذربایجان‌غربی شد.

اعتماد پدر عامل سرقت اینترنتی در آذربایجان‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن کوره بلاغی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز به مبلغ 30 میلیون ریال از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شکایت مالباخته تحقیقات در خصوص نحوه برداشت وجوه از حساب شاکی انجام و در ابتدای تحقیقات مشخص شد مبالغ از حساب مالباخته به صورت اینترنتی و در چندین مرحله برای خرید کارت شارژ تلفن همراه برداشت غیرمجاز شده است.

کوره بلاغی گفت: کارشناسان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را که پسر شاکی بود شناسایی و دستگیر کنند و نامبرده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود که برداشت غیرمجاز از حساب پدرش بود اعتراف کرد.

وی یادآور شد: متهم با سوءاستفاده از اعتماد پدرش اطلاعات بانکی وی را به دست آورده و سپس اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در چندین مرحله کرده است.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی در پایان متذکر شد: شهروندان کارت بانکی خود را در اختیار افراد غیر حتی نزدیکان خود قرار ندهند و اگر بنا به ضرورت مجبور به این کار شدند بلافاصله در نخستین فرصت اقدام به تغییر رمز خود کنند.

انتهای پیام/61005/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول