اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

جمعی از جامعه ورزش استان مرکزی از ثبت‌نام یارانه‌ها انصراف دادند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جمعی از جامعه ورزش این استان از ثبت‌نام در فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها انصراف دادند.

جمعی از جامعه ورزش استان مرکزی از ثبت‌نام یارانه‌ها انصراف دادند

سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جمعی از جامعه ورزش استان اعم از مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌‌داران، روسا و نائب‌ روسای هیئت‌های ورزشی و... برای توسعه و عمران و آبادانی هر چه بیشتر کشور از دریافت یارانه‌ها انصراف دادند.

وی با تاکید بر اینکه با انصراف متمکنین جامعه از دریافت یارانه به اشتغال، تولید و بخش درمان کشور کمک می‌شود، تصریح کرد: افرادی که توانمندی مالی خوبی دارند با انصراف از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم زمینه مشارکت عمومی در توسعه اقتصادی ایران اسلامی را فراهم می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مشارکت فعال داشته‌اند، ابراز امیدواری کرد: بدون شک این بار هم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در شکل‌گیری تحول عظیم در زندگی یاریگر دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول