اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد

معاینه 29 هزار نفر در تنها بیمارستان اندیمشک

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 29 هزار نفر در بیمارستان امام علی (ع) به عنوان تنها بیمارستان موجود در اندیمشک مورد معاینه قرار گرفتند.

معاینه  29 هزار نفر در تنها بیمارستان اندیمشک

احمد مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: تعداد مراجعات به بیمارستان امام علی (ع) در این مدت 29 هزار و 667 نفر بوده که 28 هزار و 359 نفر به صورت سرپایی مورد معاینه و درمان قرار گرفته و تعداد 444 نفر نیز بستری شدند.

وی افزود: تعدادکل ماموریت‌های انجام شده توسط مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان 664 مورد بوده که 538 مورد مربوط به ماموریت‌های غیر تصادفی و 126 مورد ماموریت‌های ناشی از تصادفات و حوادث جاده‌ای درون شهری و برون شهری بوده که برای ادامه درمان به این بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک یادآور شد: با توجه به این که این شهرستان تنها دارای یک بیمارستان است این حجم بالای پذیرش و درمان بیماران یک کار بزرگ و با ارزش است که با همکاری و همراهی خوب کادر درمانی و پزشکان این بیمارستان در این ایام صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

مجیدی اضافه کرد: همچنین در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران دیالیزی تعداد سه دستگاه دیالیز با مساعدت  و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان به این بیمارستان اهدا و نصب شد.

انتهای پیام/72020/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول