اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15فروردین ماه امسال صورت گرفت

انجام 82 هزار مأموریت پیش‌بیمارستانی در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15فروردین ماه امسال 82 هزار و 280 مأموریت پیش‌بیمارستانی در استان اصفهان صورت گرفته است.

انجام 82 هزار مأموریت پیش‌بیمارستانی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غفور راستین ظهر امروز در نشست خبری ستاد نوروزی خدمات بهداشتی درمانی ویژه ایام نوروز اظهار کرد: فعالیت اورژانس در طرح بسیج سلامت ستاد نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته در استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت این مجموعه در استان برای رسیدگی به حوادث تصادفی و غیر‌تصادفی رخ داده در ایام نوروز در سطح استان تا 15 فروردین ماه امسال ادامه داشته است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به تعداد مأموریت‌های پیش‌بیمارستانی انجام شده تصریح کرد: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه امسال 82 هزار و 280 مأموریت پیش‌بیمارستانی در استان اصفهان صورت گرفته است.

وی به نوع مأموریت‌های انجام شده توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی در استان اشاره کرد و ادامه داد: پنج هزار و 717 مورد از مأموریت‌های پیش‌بیمارستانی صورت گرفته در ایام نوروز در استان به حوادث غیر‌تصادفی و دو هزار و 431 مورد از این مأموریت‌ها به تصادفات جاده‌ای و شهری اختصاص دارد.

راستین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که بیشترین شکایات گزارش شده به مراکز درمانی مربوط به چه مواردی بوده است، تاکید کرد: بیشتر شکایات مردمی گزارش شده از سوی مردم نسبت به نحوه درمانی مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام نوروز مربوط به عدم حضور و تأخیر حضور مسئولان بیمارستانی بوده است.

انتهای پیام/63004/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول