اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد

پرداخت مطالبات مالی بیمارستان طالقانی آبادان در آینده‌ای نزدیک

رئیس جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از برنامه‌های خود برای این بیمارستان خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات مالی بیمارستان طالقانی آبادان، کاهش هزینه‌های بیماران و تعمیرات اتاق عمل این بیمارستان از برنامه‌های در اولویت است.

پرداخت مطالبات مالی بیمارستان طالقانی آبادان در آینده‌ای نزدیک

عبدالله خوان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در ابتدای فعالیتم در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان سه هدف عمده را برای پیشبرد کار پیش رو داشته و امیدوار هستم که با همکاری همه‌جانبه بتوانم این اهداف را محقق سازم.

وی از اهداف ذکر شده گفت و ادامه داد: در وهله نخست به دنبال آن هستم که پیگیر مطالبات مالی پرسنل این بیمارستان باشم سپس کاهش هزینه‌های بیماران را عملیاتی کرده و هدف سوم بنده نیز این است که تعمیرات اتاق عمل بیمارستان را اجرایی کنم.

رئیس جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط مسئولان دانشکده و شهری، منابع مالی تعمیر اتاق عمل بیمارستان آیت‌الله طالقانی تامین شده است.

وی تصریح کرد: به عقیده من با توجه به استعدادهای موجود در منطقه، آینده روشنی در برابر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و در نهایت دانشکده علوم پزشکی این منطقه وجود دارد.

خوان‌زاده با اشاره به نقاط قوت بیمارستان آیت‎الله طالقانی آبادان، عنوان کرد: پرسنل و هیئت رئیسه دلسوز و مسئولان شهری زحمتکش از نقاط قوت این بیمارستان بوده و در کنار این نقاط قوت نباید به سادگی از پیوستن آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند گذشت.

انتهای پیام/72001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول