اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان خبر داد

ثبت‌نام 49 هزار خانوار لرستانی متقاضی دریافت یارانه در روز نخست

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان از ثبت‌نام 49 هزار خانوار لرستانی متقاضی دریافت یارانه در روز نخست خبر داد.

ثبت‌نام 49 هزار خانوار لرستانی متقاضی دریافت یارانه در روز نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی هادی چگنی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد هدفمند‌سازی یارانه‌ها در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در روز نخست در استان لرستان بیش از 49 هزار خانوار بوده که این رقم در روز دوم که یک استثنا است به دو برابر یعنی به بیش از 100 هزار متقاضی می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان ادامه داد: تمام نیروهای مستقر در پایگاه‌های ثبت‌نام در لرستان امروز باید تا ساعت 21 امروز (پنج‌شنبه) کار ثبت‌نام متقاضیان یارانه را در سطح لرستان انجام دهند.

چگنی یاد‌آور شد: تمام پایگاه‌های سطح استان لرستان به صرف اینکه روز گذشته مراجعه کننده نبوده است، نباید روز بعد را تعطیل کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای ثبت‌نام در مرحله دوم یارانه‌ها اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه ضروری است، چراکه اگر شخصی شماره تلفن همراه خود را اعلام نکند، کدرهگیری و شناسایی برای آن فرد ارسال نمی‌شود و شخص نمی‌داند که ثبت‌نام با موفقیت انجام شده یا نه و سردرگم است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان ابراز داشت: همراه داشتن کد پستی، شماره ملی سرپرست خانوار و سایر اعضا و شماره حسابی که فرد قبلاً از آن حساب یارانه دریافت کرده، ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: افراد باید توجه داشته باشند، شماره حساب‌هایی که در سایت ارائه می‌دهند، همان شماره حساب‌های قبلی دریافت یارانه باشد، چراکه استفاده از شماره حساب کارت‌های دیگر باعث می‌شود، ثبت‌نام با موفقیت انجام نگیرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان عنوان داشت: مشکل اینترنت در لرستان از بعد از ظهر روز گذشته برطرف شده است.

انتهای پیام/85001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول