اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری‌فرد در گفت و گو با فارس:

برگزاری تمرینات صبا در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از پیش‌بینی مجموعه ورزشی هلال احمر برای انجام تمرینات صبای قم به منظور حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

برگزاری تمرینات صبا در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همانطور که قبلاً هم گفته بودم انتقال کامل تیم فوتبال صبا به قم برای بازی‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قطعی است و به همین منظور به فکر تامین امکانات و شرایط مورد نیاز هستیم.

وی ادامه داد: البته از 6 فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و با انتقال رسمی تیم صباباتری به قم، این تیم با نام صبای قم به عنوان نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود و اگر می‌گویم قصد انتقال کامل تیم به قم را داریم منظور این است که از فصل آینده لیگ برتر فوتبال تمرینات صبا که در این سال‌ها در تهران برگزار می‌شود نیز در قم به انجام خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ابراز کرد: با توجه به فاصله بیش از 100 روز تا آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قصد داریم به طور کامل شرایط را برای انجام تمرینات تیم در قم فراهم کنیم و به همین منظور ابتدا مجموعه ورزشی مورد نظر را تجهیز می‌کنیم.

وی یاد آور شد: در تعامل عزیزانمان در جمعیت هلال احمر استان قم خوشبختانه مجموعه ورزشی هلال احمر قم برای برگزاری تمرینات تیم فوتبال صبای قم در نظر گرفته شد و باشگاه نیز مسئولیت پیگیری این امر را به یکی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال استان قم سپرده است.

کشوری‌فرد بیان داشت: سیدجواد حسینی که از پیشکسوتان فوتبال قم به شمار می‌رود و زحمات زیادی را برای باشگاه کشیده است به نمایندگی از باشگاه صبای قم در حال پیش بینی امکاناتی است که برای انجام تمرینات صبا در مجموعه ورزشی هلال احمر نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام تمرینات تیم صبا در مجموعه ورزشی هلال احمر، زمین چمن طبیعی این مجموعه ورزشی در کنار سالن‌های بدنسازی، سالن سرپوشیده و اماکن ورزشی و سایر امکانات دیگر این مجموعه در اختیار باشگاه صبا قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال صبای قم برای کسب آمادگی حضور در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تمرینات خود را با کادر فنی و بازیکنان مورد نظر که به زودی مشخص می‌شوند، در مجموعه ورزشی هلال احمر قم برگزار می‌کند و دیگر به تهران نخواهد رفت.

این در حالی است که مجموعه ورزشی یادگار امام نیز میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال صبا در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود و صبا در هفتمین فصل حضور خود در لیگ برتر به عنوان نماینده قم و در یازدهمین سال شرکت در لیگ برتر از فصل آینده به طور کامل در قم مستقر می‌شود.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول