اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طاهری در گفت‌و‌گو با فارس:

کاسپین به دنبال کسب بهترین نتیجه برابر صبای قم قرار می‌گیرد

مدیر تیم هندبال کاسپین قزوین از تلاش بازیکنان این تیم برای کسب بهترین نتیجه در دیدار خارج از خانه این هفته برابر صبای قم خبر داد.

کاسپین به دنبال کسب بهترین نتیجه برابر صبای قم قرار می‌گیرد

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوب می‌دانیم که بازی بسیار سخت و حساسی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با تیم صبای قم داریم اما به قم آمده‌ایم که از صبا امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: صبایی‌ها حتماً در خانه تمام توان و امکانات موجود را به کار می‌گیرند که پیروز میدان باشند اما تیم ما هم انگیزه‌های بالایی دارد و قطعاً تلاش خواهد کرد که ضمن ارائه یک بازی خوب و حساب شده با دست پر از میدان خارج شود.

مدیر تیم هندبال کاسپین قزوین عنوان کرد: اولویت اصلی ما از حضور در مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تنها تیم‌داری نیست بلکه ما به دنبال پشتوانه‌‌سازی و سرمایه‌گذاری نسل بومی استان قزوین در آینده هستیم و با جدیت آن را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اهداف این باشگاه یادآور شد: هندبالیست‌های نوجوان و جوان قزوین جزو برترین‌های کشور محسوب می‌شوند و هدف باشگاه کاسپین استفاده از نیروهای بومی در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در آینده‌ای بسیار نزدیک است.

طاهری افزود: هدف ما از حضور در این رقابت‌ها قهرمانی و یا رسیدن به جایگاه‌های بالای رده‌بندی لیگ برتر هندبال نیست بلکه به دنبال حفظ تیم در جدول رده‌بندی برای فصل آینده هستیم و بر همین اساس کسب نتیجه مناسب از دیدار با صبای قم اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به جایگاه تیمش در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال عنوان کرد: عملکرد تیم نسبت به نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر هندبال بهتر بوده است و با توجه به اینکه بازیکنان 40 درصد مبالغ قرار داد خود را دریافت کرده‌اند و خوشبختانه تیم به طرف هماهنگ شدن و بهتر شدن حرکت کرده است.

مدیر تیم هندبال کاسپین قزوین افزود: برای تقویت تیم سه بازیکن جوان و یک بازیکن نوجوان که عضو تیم‌های ملی محسوب می‌شوند را به تیم آورده‌ایم در حال حاضر کاسپین با 2 امتیاز در رده آخر قرار گرفته است و چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده که تلاش می‌کنیم این دیدارها را به نفع خود به پایان ببریم و در لیگ برتر هندبال کشور ماندگار شویم.

تیم‌های هندبال صبای قم و کاسپین قزوین در هفدهمین هفته مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه بیست و یکم فروردین‌ماه جاری در سالن شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول