اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌ام و پایانی لیگ سیزدهم

4 بازیکن سایپای البرز بازی با صبای قم را از دست دادند

تیم سایپای البرز در دیداری از هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن چهار مهره‌ کلیدی خود مقابل تیم فوتبال صبای قم صف‌آرایی می‌کند.

4 بازیکن سایپای البرز بازی با صبای قم را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سایپای البرز برای این منظور روز پنجشنبه بیست و یکم فروردین‌ماه وارد شهر مقدس قم می‌شود و آخرین تمرین خود پیش از مصاف مقابل صبای قم در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال کشور را در حالی در شهر مقدس قم برگزار می‌کند که این تمرین در غیاب چهار بازیکن محروم این تیم برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه بازی 2 تیم صبای قم و سایپای البرز از مسابقات هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 عصر روز جمعه بیست و دوم فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، سایپایی‌ها نیز آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، عصر پنجشنبه برگزار می‌کنند.

بازیکنان محروم تیم فوتبال سایپای البرز برای دیدار هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فوتبال صبای قم، روزبه شاه‌علی دوست، مجید ایوبی، بابک حاتمی و سایپای البرز هستند که در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فجر شهید سپاسی شیراز از داور بازی کارت زرد گرفتند و همگی به دلیل سه اخطاره شدن بازی هفته پایانی با صبای قم را از دست دادند.

سایپایی‌ها در حالی آخرین بازی خارج از خانه خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس را روز جمعه این هفته در ورزشگاه یادگار امام قم برابر شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم انجام می‌دهند که تنها 2 امتیاز بیشتر از صبای قم اندوخته‌اند.

در حال حاضر تیم فوتبال سایپای البرز در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 2 امتیاز از تیم فوتبال صبای قم بیشتر دارد و با 34 امتیاز در مکان هشتم ایستاده است در حالی که صبای قم با کسب 32 امتیاز در رده دهم جای دارد.

بازی روز جمعه 2 تیم صبای قم و سایپای البرز در هفته پایانی بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با توجه به اینکه 2 تیم هرگز خطر سقوط را احساس نمی‌کنند و البته شانسی هم برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا ندارند بیشتر جنبه تشریفاتی دارد اما از یک جنبه بسیار حساس است.

دلیل حساسیت دیدار صبای قم و سایپای البرز این است که چنانچه صبا از سد سایپا عبور کند جایگزین این تیم در مکان هشتم جدول رده‌بندی می‌شود و در صورتی که سایپا حتی یک تساوی از صبا بگیرد جایگاه هشتم را حفظ می‌کند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول