اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید شهرستان نور تاکید کرد

استفاده از تمام توانمندی‌ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

فرماندار جدید شهرستان نور گفت: از همه توانمندی‌ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت استفاده می‌کنیم.

استفاده از تمام توانمندی‌ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، هادی خنجری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه خود در سالن پیامبر اعظم اداره ارشاد این شهرستان، خود را به ‌عنوان سرباز خطه مازندران معرفی کرد و از حسن اعتماد استاندار مازندران سپاسگزاری کرد.

وی بیان داشت: بار مسئولیت خطیر و سنگینی را به دوش گرفتم و سوگند می‌خورم که هر چه در توان دارم در مسیر خدمتگزاری فروگذار نکنم.

خنجری تصریح کرد: من مردم سلحشور این دیار علوی مسلک و دیندار این دیار را می‌شناسم و مشکلات و نارسایی‌ها و چالش‌ها را می‌دانم و به‌عنوان سرباز نظام و کسی که مامور به خدمت هستم تلاش می‌کنم تا این مشکلات کاهش و رفع شود.

فرماندار جدید شهرستان نور افزود: همه تلاش خود را صرف این مردم می‌کنم تا شهد شیرین خدمت را بچشند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی همه ما سوار بر یک کشتی هستیم، دشمن با همه دشمنی تلاش می‌کند این کشتی را به گل بنشاند، بر همه ما واجب است تا با همدلی و صمیمیت تلاش کنیم دشمن را ناامید کنیم و بهترین سلاح در این مبارزه تدبیر است.

خنجری در پایان گفت: تلاش می‌کنیم به‌عنوان نماینده عالی دولت اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را اجرایی و آرمان‌های رهبری محقق شود و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار جدید شهرستان نور از پرسنل وزارت کشور و سابق کار در فرمانداری، استانداری، مدیرکل هلال احمر و مدیرکلی ستاد مدیریت بحران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول