اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار مازندران

فرماندار جدید شهرستان نور معارفه شد

با حضور معاون سیاسی استاندار مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی نماینده عالی دولت یازدهم در شهرستان نور معارفه شد.

فرماندار جدید شهرستان نور معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران علی‌محمد صمدیان تودیع و هادی خنجری به عنوان نماینده عالی دولت یازدهم در شهرستان نور معارفه شد.

در این آیین رئیس دادگستری شهرستان نور با استناد به آیه مبارکه‌ای از قرآن کریم گفت: خداوند عمل، آثار و نتایج کارتان را می‌نویسد، بنابراین سلامت در کار امری ضروری است که فرماندار قبلی (صمدیان) سلامت کامل در کار داشت.

حجت‌الاسلام فضل‌الله سیفی اظهار کرد: شهرستان نور یک جمعیت ثابت دارد و یک جمعیت شناور یا به اصطلاح گردشگر که با توجه به سرانه این جمعیت نیاز به اعتبار و بودجه دارد.

وی افزود: بنا بر اعلام فرماندار این شهرستان در زمان نصب پلاک در یکی از روستاهای تابعه از 800 مورد پلاک فقط 100 مورد به ساکنان ثابت و بقیه به ساکنان غیربومی تعلق دارد و این جمعیت در آمار لحاظ نشده است لذا احتیاج به تامین اعتبار برای امکانات و خدمات مورد نیاز دارد.

رئیس دادگستری شهرستان نور از مسئولان استانی خواست: با توجه به مشکلات توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند.

در ادامه علی‌اکبر مرزی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان نور در سخنان کوتاهی با تقدیر از فرماندار قبلی گفت: از فرماندار جدید انتظار داریم سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در شهرستان اجرایی کند و به نظرات اعضای ستاد نیز توجه داشته باشد و از مشارکت و مشاوره آنان استفاده کند.

انتهای پیام/86023/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول