اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار مازندران:

فرماندار باید مردمی و برطرف کننده مشکلات باشد

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: چتر فرمانداری باید برای همه مردم باز شود و فرماندار باید مردمی در میان مردم و مشکل‌گشای کارشان باشد.

فرماندار باید مردمی و برطرف کننده مشکلات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علیرضا یونسی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نور اظهار داشت: جلسه امروز به دلیل تکریم از زحمات فرماندار قبلی در طول دوران خدمت در انقلاب اسلامی و همین‌طور معارفه خدمتگزار دیگری است که از جانبازان انقلاب با سوابق اجرایی خوب است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت یازدهم پس از انتخابات 24 خرداد 92، همه کسانی که به آرمان‌های انقلاب ایمان و اعتقاد داشتند برنده هستند و بازنده‌ای وجود ندارد.

وی گفت: دولت یازدهم با کمک همه دلسوزان نظام تلاش دارد تا به سازندگی کشور شتاب بیشتری ببخشد و توانست در این مدت در سد تحریم شکاف و ترک ایجاد کند و آمریکا را وادار کرد تا با پای خودش پای میز مذاکره بکشاند و بعد از آن قیمت‌ها به سمت ثبات رفت و تورم در حال کاهش است و آرامش به جامعه برگشت.

معاون استاندار افزود: اگرچه اختلاف نظرهایی در اداره کشور وجود دارد، اما همه تلاش می‌کنند که چرخ انقلاب راحت‌تر بچرخد.

یونسی با اشاره به اینکه دشمن همیشه دشمن است، تصریح کرد: مذاکره هم یک نوع مبارزه است که ایران اسلامی به سمت پیروزی پیش می‌رود.

معاون استاندار مازندران اذعان داشت: تنها انقلابی که طی 225 سال گذشته برپا شد و پرچم حریت را بلند کرد و از آرمان‌هایش دور نشد انقلاب اسلامی ایران بود که همه تئوری‌پردازان معتقدند هرگز از مسیر خارج نخواهد شد، زیرا ملت برای ارزش‌های دینی، فرهنگی و انقلابی قیام کرد.

وی در ادامه توصیه‌های به فرماندار جدید داشت و افزود: چتر فرمانداری باید برای همه مردم باز شود و فرماندار باید مردمی، در میان مردم و مشکل‌گشای کارشان باشد.

یونسی تصریح کرد: سرمایه‌ای جز مردم نداریم و نوکری این مردم لطف خداوند است.

معاون سیاسی استاندار در پایان به مفاخر ارزشمند فرهنگی، علمی، سیاسی، ادبی، هنری، مذهبی و علمای برجسته شهرستان اشاره کرد و  گفت: فرماندار باید با توجه به همه این ظرفیت‌ها با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از نظرات صاحب‌نظران برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنند. 

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول