اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

دولت در برابر گستاخی پارلمان اروپا سکوت نکند

امام جمعه چرام گفت: دولت باید به گستاخی‌ها و دخالت‌های پارلمان اروپا جواب عملی قاطع بدهد و تا زمانی‌که به صورت عملی کاری انجام نشود هر روز شاهد گستاخی بیشتر غربی‌ها و سران اروپایی هستیم.

دولت در برابر گستاخی پارلمان اروپا سکوت نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه، فرهنگ در جامعه را مانند هوای سالمی دانست که برای تنفس موجودات زنده لازم و ضروری است و عدم آن جامعه را به هلاکت می‌رساند.

امام جمعه چرام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذارید فرهنگ به انحراف کشیده شود، اظهار کرد: تک‌تک افراد جامعه باید مسائل داخلی را رصد کنند و هر کجا که فرهنگ به انحراف کشیده می‌شود تذکر دهند.

وی افزود: اجازه ندهیم کسانی که قصد دارند فرهنگ اسلامی را از مسیر اصلی‌اش منحرف کنند مصون بمانند و معظم‌له تکلیف همه را صریحاً مشخص کرده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی را امسال با شدت و جدیت بیشتری پیگیری کنیم، گفت: بر همه هیئت‌ها لازم است که مناسبت‌های مذهبی و ملی را پررنگ‌تر از همیشه برگزار کنند.

وی نمونه بارز «ما می توانیم» را در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: بازدید مقام عظمای ولایت از مناطق عملیاتی جنوب برای ما پیام‌هایی داشت که از مهمترین آن‌ها می‌توان به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تفکر در سیره عملی شهدا و فراموش نشدن اهداف شهدا اشاره کرد.

حجت‌الاسلام طزری کمک مردم به بحث اقتصاد را در رعایت کردن سه عامل اصلاح فرهنگ مصرف، اهمیت دادن به تولیدات داخل و بیرون آمدن از مصرف‌گرایی دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام در پایان با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا درباره ایران، تصریح کرد: دولت باید به گستاخی‌ها و دخالت‌های پارلمان اروپا جواب عملی قاطع بدهد و تا زمانی که به صورت عملی کاری انجام نشود هر روز شاهد گستاخی بیشتر غربی‌ها و سران اروپایی هستیم.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول