اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام خبر داد

همکاری 150 عضو هلال‌احمر چرام در طرح راهنمای مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام از همکاری 150 عضو هلال‌احمر چرام در طرح راهنمای مسافران نوروزی خبر داد.

همکاری 150 عضو هلال‌احمر چرام در طرح راهنمای مسافران نوروزی

سید حسین بهنامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از خدمت‌رسانی اعضای جمعیت هلال‌احمر چرام به مسافران نوروزی از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا روز 14 فروردین ماه خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام تعداد اعضای جوان مشارکت کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جوانان هلال‌احمر را در مدت 16 روز گذشته 150 نفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند ماه سال گذشته در حدود یک و سه پایگاه چرام آغاز شده و در روز 15 فروردین سال جاری پایان یافت، عنوان داشت: از آغاز اجرای طرح استقبال از مسافران نوروزی و همزمان با ایام تعطیلات نوروزی، شهرستان چرام شاهد هجوم گسترده مسافر از تمام نقاط کشور بود.

بهنامیان ادامه داد: وجود اماکن دیدنی و مناظر زیبای طبیعی و همچنین وجود باغ خودجوش چشمه بلقیس مهمترین دلیل استقبال هموطنان عزیزمان از این شهرستان است که در همین راستا روزانه مسافران زیادی از شهرستان چرام بازدید کرده‌اند که در مقایسه با آمار روزانه سال قبل از افزایش چشمگیری برخوردار است.

این مسئول، تصریح کرد: در طرح راهنمایان نوروزی شهرستان گروه‌های سیار و ثابت در راستای ارج نهادن و استقبال از مسافرین در محورهای مواصلاتی چرام فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با اسکان موقت مسافران در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر به ویژه پایگاه ثابت چشمه بلقیس از مسافرین پذیرایی شد، گفت: آذین‌بندی چشمه بلقیس با پرچم‌های هلال‌احمر، نصب پلاکاردهای آموزشی، استقرار چادر با آرم و پرچم هلال‌احمر، توزیع کارت تبریک سال نو و بروشور و نقشه راهنما و توزیع کیسه زباله برای جمع‌آوری زباله های نوروزی از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر چرام در طرح راهنمایان نوروزی این شهرستان بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام، یادآور شد: در پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی چرام، محل اسکان، مناطق حادثه‌خیز، اندازه گیری فشار خون و تست قند خون نیز به صورت رایگان از مسافرین نوروزی به عمل آمد.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول