اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجلیل از امانت‌دار 300 میلیون تومانی در بیرجند

امروز فرماندار و بخشدار مرکزی بیرجند برای تجلیل از مجید مودی یکی از کارکنان فردوگاه بیرجند که 300 میلیون تومان وجه نقد یکی از مسافران را به خوبی امانت‌داری کرد به فرودگاه رفته و از وی تجلیل کردند.

تجلیل از امانت‌دار 300 میلیون تومانی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امانت‌داری یکی از ویژگی‌های خداپسندانه بوده که در دین اسلام به آن بسیار تاکید شده است.

در روز دوم عید یکی از کارکنان وظیفه‌شناس بخش خدماتی فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام مجید مودی در حین انجام وظیفه با کیف پولی که حاوی مقدار 300 میلیون تومان بوده، پیدا کرده و در اسرع وقت آن را به اتفاق مدیر ترمینال فرودگاه به پلیس فرودگاه تحویل داده و بدون هیچ انگیزه دنیوی این کیف را به صاحب اصلیش برمی‌گرداند.

این فرد امانت‌دار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: اگر پول‌های پیدا شده بیش‌از این مقدار هم بوده آن را به صاحبش برمی‌گرداندم.

مجید مودی انگیزه خود را از این کار خداپسندانه رضای خداوند دانست و افزود: امید است با این امر والدینم آمرزیده شوند.

وی با بیان این‌که تاکنون تنها فرماندار و بخشدار مرکزی بیرجند از من تجلیل کرده‌اند، یادآور شد: با توجه به این‌که قبلاً به صورت قراردادی به خدمت گمارده شده‌ام ولی اکنون به صورت شرکتی فعالیت می‌کنم از مسئولان مربوطه درخواست دارم وضعیت شغلیم را به قراردادی تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار بیرجند ظهر امروز در مراسم تجلیل از آقای مودی اظهار داشت:  امانت‌داری یکی از عنصرهای خداپسندانه و کارهای نیکی بوده که امروزه کمتر یافت می‌شوند افرادی که دارای این خصلت باشند.

علی‌اکبر تناکی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از خصلت‌های مدیریت جهادی که در این نامگذاری به آن اشاره شده امانت‌داری است.

وی با بیان این‌که هر چقدر امانت‌داری در جامعه بیشتر باشد احساس امنیت بیشتر می‌شود، تصریح کرد: به سبب وجود چنین افراد امانت‌دار در کشور، ایران به عنوان امن‌ترین کشور در دنیا شناخته شده است.

فرماندار بیرجند اضافه کرد: اگر افراد یک جامعه در هر مقام و موقعیتی که قرار دارند امانت‌دار بوده بسیاری از نارسایی‌های جامعه از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر فرودگاه‌ بیرجند در مراسم تجلیل از آقای مودی اظهار داشت: فرودگاه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه است.

محسن عیدی‌زاده تصریح کرد: امنیت و ایمنی دو شرط اصلی برای بخش خدمات فرودگاه‌‌ها است.

وی با بیان این‌که نیروهای سپاه در فرودگاه وظیفه امنیت را برعهده دارند، یادآور شد: فرودگاه در بحث امنیتی یک حریم حفاظتی داشته و هیچ ورودی و خروجی بدون بازرسی میسر نیست.

مدیر فرودگاه‌ بیرجند اذعان داشت: در حوزه خدمات فرودگاه افراد امین فعالیت کرده و هیچ نیرویی در فرودگاه بدون چک شدن توسط نیروهای حفاظتی استخدام نمی‌شود.

عیدی‌زاده از مسافران خواست پول‌های نقد و سنگین خود را در داخل ساک حمل نکرده و از راه‌های با اطمینان‌تر آن را جابه‌جا کنند.

در پایان از مجید مودی این امانت‌دار بی‌ریا توسط فرماندار بیرجند قدردانی شد تا الگویی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/22481/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول