اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

انرژی هسته‌ای یکی از عوامل ایجاد استقلال اقتصادی است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برخورداری از استقلال اقتصادی را زمینه‌ساز دستیابی به سایر استقلال‌ها در کشور برشمرد و گفت: انرژی هسته‌ای یکی از عوامل ایجاد استقلال اقتصادی در کشور است.

انرژی هسته‌ای یکی از عوامل ایجاد استقلال اقتصادی است

محمد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به روز فنآوری هسته‌ای اظهار داشت: امروز در دنیا دستیابی به انرژی‌های نو حق ملت‌ها است و ملت ایران نیز با توجه به داشتن منابع خدادادی اورانیم در کشور حق استفاده صلح‌آمیز از این انرژی‌ را دارد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای تلاش‌های زیادی را داشته است تصریح کرد: تقدیم شهدای هسته‌ای، تحمل تحریم‌ها و موانع اقتصادی دشمن بر ضد ملت ایران از جمله زحمات متحمل شده ملت در این راه است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها در طول انقلاب اسلامی همواره با پیروی از راه رهبری در مقابل سختی‌ها ایستاده و حماسه آفریدند افزود: مردم در حماسه‌های بزرگی چون 9 دی نشان دادند که جلوتر از خواص در کشور حرکت می‌کنند.

وی ابراز داشت: امروز استقلال اقتصادی کشورها به عنوان یک قدرت برای کشورها محسوب می‌شود که داشتن آن سایر استقلال‌ها از جمله استقلال سیاسی را میسر می‌کند.

اسکندری با اشاره به اینکه ذخایری از جمله نفت و گاز در سال‌های نه چندان دور به اتمام خواهد رسید عنوان کرد: اگر امروز نتوانیم انرژی‌های دیگر از جمله انرژی هسته‌ای را جایگزین انرژی‌های فعلی کنیم از نظر اقتصادی از سایر کشورها عقب می‌مانیم و این خود باعث عقب‌ماندگی کشور در همه زمینه‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز باید بتوانیم اورانیم را غنی‌سازی کنیم و اگر ما اورانیم غنی‌سازی شده را به دنیا صادر کنیم می‌توانیم به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی در جهان مطرح شویم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: راه رسیدن به این موفقیت اصرار ملت ایران بر حق مسلم‌شان در استفاده از انرژی هسته‌ای در راه‌های علمی، پزشکی، صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار هرگز پیشرفت ملت ما را نمی‌خواهد و از طریق تبلیغات استفاده به بهانه اینکه ملت ایران در راه نظامی از انرژی هسته‌ای استفاده می‌کند اذهان جهانی را پر کرده است.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول