اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

نظام به دنبال احیای حقوق خود برای استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نظام به دنبال احیای حقوق خود برای استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای است.

نظام به دنبال احیای حقوق خود برای استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای است

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: با توجه به گسترش روزافزون فناوری‌های نوین و استفاده گسترده ملت‌ها و دولت‌ها از این فناوری برای توسعه اقتصادی خودشان انرژی هسته‌ای یکی از اثرگذارترین انرژی‌ها است.

وی ادامه داد: فناوری‌های نوین تاثیر فراوانی در بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی و به‌روز کردن انرژی‌ها در توسعه اقتصادی کشورها دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به یک توسعه اطمینان‌بخش و پایدار برسد ضرورت ایجاب می‌کند تا از همه ظرفیت‌های موجود در کشورمان برای افزایش کمی و کیفی توسعه استفاده کند.

این مسئول با بیان اینکه از سال‌های اخیر که موضوع صنایع آلاینده و آلودگی‌هایی همانند سوخت‌های فسیلی توسط کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفت، ادامه داد: در سال‌های اخیر همه نگاه‌ها به سمت انرژی‌های پیشرفته معطوف شد و یکی از این‌ها انرژی هسته‌ای است.

موسوی یادآور شد: امروز کشورهای پیشرفته بخش اعظمی از نیازهای خود را از طریق انرژی هسته‌ای تامین می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاثیر انرژی هسته‌ای در زندگی روزمره انسا‌ن‌ها به یک امر انکارناپذیر تبدیل شده گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متناسب با نیازهای خودش و همراه با سایر کشورهای عضو «ان.پی.تی» به دنبال احیای حقوق خود برای استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده در سال‌های گذشته روند تحقیقات، توسعه و تبدیل آن به یک برنامه مدون برای بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های انرژی در صنایع، درمان و کشاورزی و سایر حوزه‌ها می‌تواند کشورمان را در رسیدن به کشورهای پیشرفته کمک کند.

این مسئول اضافه کرد: با وجود مخالفت‌ها و بهانه‌تراشی‌های نظام سلطه در استفاده از انرژی هسته‌ای که در انحصار چند قدرت انگشت‌شمار قرار دارد نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف خواسته نامشروع آنها به دنبال این است که حقوق خودش را در «ان.پی.تی»زنده و از آن استفاده کند و چیزی بیشتر از حقوق خود در قانون «ان.پی.تی» را نمی‌خواهد.

موسوی با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در دولت‌های گذشته طی هشت سال گذشته که از سال 84 آغاز شد در روند توسعه کشور شتاب بیشتری گرفت، تصریح کرد: نتیجه آن در ارزیابی کامل ملت ایران به غنی‌سازی اورانیوم با مقیاس 20 درصد تبدیل شده است.

وی گفت: برای نخستین بار نظام جمهوری اسلامی ایران توانست در رآکتور تحقیقاتی تهران سوخت 20 درصد بارگذاری کرده و بهره‌برداری کند و این حرکت نظام که مغایر انحصارگرایی نظام سلطه در بهره‌برداری انرژی نو بود آنها را به سمت فشارهای مضاعف علیه ملت ایران وارد کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 20 فروردین ماه در تقویم کشورمان با عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است، یادآور شد: به خاطر ایستادگی و مقاومت ملت ایران از حق انرژی هسته‌ای خود، این روز نامگذاری شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه نتیجه مقاومت و پیروزی ملت ایران و این پیروزی برای نظام سلطه قابل پذیرش نبود، اذعان داشت: امروز دشمنان به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کنند به کشورمان ضربه وارد کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول