اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

قطعنامه اتحادیه اروپا ناشی از کج فهمی نمایندگان آن است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا ناشی از کج فهمی نمایندگان این اتحادیه و دخالت آشکار در امور داخلی ایران است.

قطعنامه اتحادیه اروپا ناشی از کج فهمی نمایندگان آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی صبح امروز در نشست درس اخلاق مدیران با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا اظهار داشت: صدور این قطعنامه بار دیگر عمق دشمنی غربی‌ها با ایران و اسلام را به اثبات رساند.

وی تصریح کرد: صدور این قطعنامه‌ها برای اولین بار نیست و در گذشته نیز شاهد چنین کج‌فهمی‌هایی از سوی اتحادیه اروپا بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه این قطعنامه هیچگونه ارزش عقلی و منطقی ندارد، بیان کرد: باید به امضاکنندگان این قطعنامه که به بهانه دفاع از حقوق بشر دست به صدور چنین قطعنامه‌ای زده‌اند، گفت؛ شما اگر نگران حقوق بشر هستید، چرا پایمال شدن حقوق بشر در کشور خود را نمی‌بینید، چرا کشته شدن انسان‌های بیگانه در کشورهایی چون سوریه را نادیده گرفته و خود به دفاع از تروریست‌ها می‌پردازید.

دری ‌نجف‌آبادی ادامه داد: باید پرسید در شرایطی که خود کشورهای اروپایی امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و خود سردمدار پایمال کردن حقوق بشر در جهان و نقض آزادی بیان بر اساس مصلحت خود هستند، چطور به خود اجازه می‌دهند برای کشوری مثل ایران قطعنامه صادر کنند.

وی با بیان اینکه صدور این قطعنامه بار دیگر خوی استکباری و استعماری اتحادیه اروپا و کشورهای مستکبر اروپایی را به اثبات رساند، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید واکنشی متقابل و جدی داشته و اعتراض رسمی و جدی نظام جمهوری اسلامی ایران را به مسئولان مربوطه اتحادیه اروپا اعلام کنند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: آزادی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد، در ایران اسلامی آزادی بر اساس موازین اسلامی تعریف شده اما می‌بینیم کشورهای اروپایی که دم از حفظ حقوق بشر می‌زنند، خود ناقضان اصلی این مهم هستند، چرا که دخترهای مسلمان در اروپا نمی‌توانند با حجاب وارد دانشگاه و مدرسه شوند و این نشان دهنده نبود آزادی و پایمال شدن حقوق بشر در این کشورها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها می‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی ایران اسلامی باشد، ادامه داد: کشور ایران منابع و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و استفاده از نیروهای کارآزموده و با سواد، گامی بلند در راستای رسیدن به مدیریت اقتصادی برداشت و در راه تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب از تمام توان استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از سطوح مهم و تعیین کننده در تحقق شعار امسال مسئولان و مدیران هستند که باید با ایجاد تحول زیرساختی در نظام اداری، حذف اسراف‌ و رهبری خلاقانه استعدادها و ظرفیت‌ها، جراحی بزرگ فکری و عملی در عرصه اقتصاد را رقم بزنند، یادآور شد: اتکا بر شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و استفاده از توان تخصصی و علمی داخل کشور در شرایطی که دشمنان تحریم‌های ناجوانمردانه را علیه ایران اعمال کرده‌اند، رمز تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/87001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول