اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

طلاب پاسخ جانانه‌ای به زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا می‌دهند

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه که پیشگام در حرکات انقلابی هستند پاسخ جانانه‌ای به جسارت و زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا می‌دهند.

طلاب پاسخ جانانه‌ای به زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خصوص دلیل تجمع اعتراض‌آمیز اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه که امروز در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیانیه پارلمان اروپا که در 23 ماده تنظیم شده بیانیه‌ای است که هم مخالف اسلام است و هم به ملت بزرگ ایران اهانت کرده همچنین دخالت در امور داخلی کشور ما محسوب می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این بیانیه باید در سطح وسیع محکوم شود تا دشمنان این ملت دیگر جرأت ورود به این مسائل نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موج مردمی است که جلوی پیشروی دنیای استکبار را می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد؛ تجمع امروز سرآغازی برای ابراز موج مردمی در مقابله با پیشروی استکبار باشد.

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: گرچه پارلمان اتحادیه اروپا اختیار اجرایی ندارد ولی جسارت و زیاده‌خواهی آنها از حد گذشته است و لازم است پاسخ درخور و جانانه به آنها داده شود که یکی از آنها، پاسخی است که امروز علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه که پیشگام در حرکات انقلابی هستند به جهانیان نشان خواهند داد.

در پی اقدام مغرضانه و سخیف پارلمان اروپا در مورد صدور قطعنامه مداخله‌جویانه در امور ایران اسلامی امروز سه‌شنبه نوزدهم فروردین ماه ساعت 12 تجمع اعتراض‌آمیز اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه و مراکز علمی حوزوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول