اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حوزه‌های علمیه سراسر کشور

طلاب حوزه‌های علمیه قزوین قطعنامه اتحادیه اروپا را محکوم کردند

جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین همزمان با سراسر کشور در محکومیت قطعنامه اتحادیه اروپا در مسجد شیخ‌الاسلام تجمع کردند.

طلاب حوزه‌های علمیه قزوین قطعنامه اتحادیه اروپا را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمعی از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین بعد از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در محکومیت قطعنامه اتحادیه اروپا در مسجد شیخ‌الاسلام تجمع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در این مراسم که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: قطعنامه پارلمان اروپا در متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر نشان دیگری از دشمنی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های والای این نظام است.

حجت‌الاسلام علی معبودی افزود: تجربه تاریخی ملت بزرگ ایران حاکی از آن است که دشمنی مستکبران با جمهوری اسلامی در مصادیق و ادعایی چون نگرانی از توسعه نظامی و فناوری هسته‌ای خلاصه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: عداوت‌های مستمر دشمنان ریشه در مخالفت آنان با ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: قطعنامه مزدورانه اتحادیه اروپا که مخالف با اسلام و نظام جمهوری اسلامی و دخالت آشکار در امور داخلی کشور ایران است را به شدت محکوم می‌کنیم.

معبودی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدر در دنیا محسوب شده و دشمنان این نظام نمی‌توانند در برابر اراده و ایمان این ملت بصیر و ولایت مدار و حضور مراجع و روحانیت ایستادگی کنند.

وی گفت: امروز پرچم آزادگی، عزت و عدالت خواهی به دست نظام اسلامی بوده و مرکز آن ایران است و حقوق بشر بهانه است.

انتهای پیام/77010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول