اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تحقق شعار سال جاری نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تحقق شعار سال جاری نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی است.

تحقق شعار سال جاری نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی عصر امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی فرهنگی برای تحقق شعار سال 1393 در خرم‌آباد اظهار داشت: فرهنگ دینی ما مظلوم و مهجور است لذا همه ما باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی درستی برای ترویج فرهنگ دینی داشته باشیم.

وی افزود: ما باید برای ترویج وضعیت حجاب و مسائل اجتماعی مانند نماز اول وقت و ... تلاش بیشتری کنیم زیرا حدود 80هزار رسانه سایبری در سه حوزه اسلام، شیعه و ایران‌هراسی در حال فعالیت هستند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: بیش از 150میلیون مقاله راجع به اسلام، شیعه و ایران‌هراسی در جهان وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، هدف این مقاله‌ها در سه حوزه اعتقادات دینی، اخلاق اجتماعی و ارزش‌های انقلابی است.

میرعمادی تصریح کرد: تمام همت دشمنان ما این است که این سه حوزه را دنبال کنند زیرا دشمن به دبنال تنزل کردن عقاید، فساد، بی‌بندو باری و نادیده گرفتن اعتقادات دینی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اذعان داشت: ما باید به دنبال راهکارهای فرهنگی و برنامه‌ریزی‌های درست فرهنگی باشیم تا شعار سال جاری محقق شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: از نهادهای فرهنگ دینی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش انتظار می‌رود با عنوان دستگاه‌های اصلی فرهنگ در تحقق شعار سال پیشقدم باشند.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب اصلی رهبری در بخش فرهنگی شعار امسال این سه دستگاه هستند که باید تمام توان خود را برای تحقق شعار در نظر بگیرند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه‌ها هستند که می‌توانند فرهنگ جامعه را اصلاح و هدایت‌گری کنند.

میرعمادی یادآور شد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ما نیز وظیفه داریم از فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی حمایت کنیم.

وی گفت: خوشبختانه در لرستان جوانان خودجوش و انقلابی بسیار زیاد هستند لذا همه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند از این جوانان حمایت‌های ویژه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: تولیدات فرهنگی مانند کتاب، فیلم، نشریه و ... که در استان لرستان وجود دارند نیازمند حمایت‌های جدی از سوی مسئولان و مردم هستند.

میرعمادی تصریح کرد: ما باید از عناصر فرهنگی داخلی و خارج از استان به خوبی استفاده کنیم و فضایی را درست کنیم که این عناصر بتوانند همواره فعالیت داشته باشند و برنامه‌های فرهنگی را دنبال کنند.

وی افزود: هر نهاد و دستگاهی وظیفه دارد مطابق آنچه در اختیار دارد از این عناصر فرهنگی استفاده کند.

این مسئول ابراز داشت: ما باید یک جریان فرهنگی را راه بیاندازیم و آن جریان فرهنگی را همه با هم دنبال کنیم. تا تأثیرگذار و مؤثر باشد.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امروز دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده و با هزینه‌های هنگفتی که انجام می‌دهد به دنبال این است فرهنگ غرب را بر فرهنگ کشورهای دیگر قالب کند اما دشمنان باید بدانند چون فرهنگ دینی ما مطابق نیاز فطری بشر است و ریشه در وحی دارد به طور یقین بر همه فرهنگ‌ها غلبه می‌کند.

وی اظهار کرد: فرهنگ دینی اسلامی ما یک فرهنگ پاک و زلال است و به امید خداوند فرهنگ تمام جهان می‌شود و می‌تواند فرهنگ کشورهای دیگر را همواره خنثی کند.

میرعمادی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های فرهنگی مانند دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی فرهنگی داشته باشند، چراکه نام‌گذاری امسال یک ضرورت است.

انتهای پیام/85001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول