اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک:

آموزش و پرورش نقش برجسته‌ای در تحقق بخش فرهنگی شعار سال دارد

مدیر آموزش و پرورش بستک با بیان اینکه در سنگر تعلیم و تربیت تلاش جهادگونه در جهت اعتلای فرهنگ غنی اسلامی لازم است، گفت: آموزش و پرورش نقش برجسته‌ای در تحقق بخش فرهنگی شعار سال دارد.

آموزش و پرورش نقش برجسته‌ای در تحقق بخش فرهنگی شعار سال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی ظهر امروز در نشست شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور تمامی اعضا مربوطه برگزار شد ضمن تبریک سال جدید به همکاران، به شعار نوروزی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و بر تلاش جهادگونه در سنگر تعلیم و تربیت در جهت اعتلای فرهنگ غنی اسلامی با وحدت و همدلی معلمان و دانش آموزان و اولیاء تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک به تبیین سیاست‌های جدید در سال جدید با عنوان ساماندهی نیروهای انسانی، تقویت و حمایت از مشارکت‌های مردمی، پرهیز از افراط و تفریط و تقویت برنامه‌های آموزشی و پرورشی منطبق با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

وی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، ایجاد نظم و انضباط بیشتر در محیط کار، همدلی و هماهنگی با مدیریت در جهت پیشبرد نظام تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی در اجرای مطلوب پروژه مهر را سرلوحه برنامه این مدیریت برشمرد.

توکلی در پایان سخنان خود با اشاره به تشکیل کارگروهی در خصوص بررسی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای بهینه این سیاست و بهره‌وری بهتر در این زمینه، گفت: در بستر به وجود آمده رسالت آموزش و پرورش دو چندان گردیده و بر ماست تا با جدیت بیشتر در بهبود وضعیت فرهنگی کشور و احیای ارزش‌های اسلامی بکوشیم و نسل آینده ساز را هر چه بیشتر با آن عجین کنیم.

انتهای پیام/88001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول