اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه خود اظهاری مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

استاندار خراسان شمالی از دریافت یارانه نقدی انصراف داد

استاندار خراسان شمالی انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کرد.

استاندار خراسان شمالی از دریافت یارانه نقدی انصراف داد

سید علی‌اکبر پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد درباره انصراف داوطلبانه خود از دریافت یارانه نقدی در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: با عنایت به تأکید رییس جمهوری مبنی بر انصراف سرپرستان خانوار برخوردار از دریافت یارانه، از دریافت یارانه در مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها انصراف داده‌ام.

وی با بیان اینکه انصراف خانوارهای برخوردار از دریافت یارانه، نقش مهمی در اجرای برنامه‌های دولت دارد از مدیران و کارکنانی که از توانمندی مالی برخوردارند خواست تا از دریافت یارانه انصراف بدهند.

پرویزی تاکید کرد: شایسته است تا سایر سرپرستان خانوارهای برخوردار، از دریافت یارانه به صورت داوطلبانه انصراف دهند تا از محل این صرفه‌جویی‌ها برای توسعه کشور هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه برای شتاب بخشیدن به توسعه کشور نیازمند عزم ملی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها هستیم، تصریح کرد: اجرای این قانون برکات فراوانی را به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به ارتقای وضعیت بهداشت و سلامت جامعه و تولید و اشتغال توجه ویژه خواهد شد که اثرات آن در جامعه مشهود خواهد بود.

به گزارش فارس، خود اظهاری مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از 20 فروردین آغاز خواهد می‌شود.

انتهای پیام/63002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول