اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه فرهنگی در زندان‌های قزوین

مدیرکل زندان‌های استان قزوین از تشکیل کارگروه ویژه فرهنگی در زندان‌های این استان خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه فرهنگی در زندان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: راهبرد انتخابی در هر سال نشان از ضرورت توجه و اولویت قرار دادن راهبردهای اجرایی آن دارد.

وی افزود: در این راستا با توجه به نقش اصلاحی و تربیتی برنامه‌های فرهنگی و دینی، کارگروه ویژه فرهنگی برای اجرایی کردن این موضوع در تمام زندان‌های استان قزوین تشکیل می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین بر اهمیت تأثیر فعالیت‌های فرهنگی در بین زندانیان تأکید کرد و گفت: یک حرکت فرهنگی مؤثر در زندان منجر به تغییر مسیر زندگی افراد می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تحقق جهاد فرهنگی جزء در سایه اجرای سیاست‌های ابلاغی معظم‌له و توجه به دستورالعمل‌های سازمانی امکان‌پذیر نیست.

فراست‌طلب اظهار داشت: نصب‌العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌تواند گامی بلند در تحقق عزت و سربلندی کشور باشد، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی یک تکلیف همگانی است و وظیفه داریم در حوزه مهم اصلاح نفوس به‌خطا رفته تلاش جهادی کنیم.

وی از مسئولان فرهنگی زندان‌های استان خواست تا با برنامه‌ریزی منسجم، تبیین راهکارهای اجرایی عملیاتی وجدیت در کار برای ارتقای خدمات فرهنگی و تربیتی زندانیان همت گمارند.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین با اشاره به اینکه خدمت در بخش‌های تربیتی زندانیان فعالیتی عبادی است، متذکر شد: همه کارکنان و پرسنل باید رفتارهای فرهنگی خود را در محیط زندان حفظ کنند.

انتهای پیام/2667/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول