اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری:

389 زندانی از فرصت مرخصی نوروزی بهره‌مند شدند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام تعطیلات نوروز 389 زندانی از فرصت مرخصی نوروزی بهره‌مند شدند.

389 زندانی از فرصت مرخصی نوروزی بهره‌مند شدند

علی نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: تمام زندانیان به ویژه زندانیان جرائم غیرعمدی که اکنون در زندان به سر می‌برند دارای خانواده و فرزندانی هستند که در طول شبانه روز از محبت آنان بی‌بهره‌اند و بی‌شک ملاقات هر چند کوتاه موجب تسلی خاطر خواهد شد. 

وی از اعطای مرخصی نوروزی به 389 زندانی در استان خبر داد و گفت: با حضور قضات ناظر زندان‌ها و اعضای شورای طبقه بندی جلساتی تشکیل و بعد از بررسی پرونده‌های مددجویان واجد شرایط مرخصی به 389 نفر از مددجویان مرخصی ویژه عید نوروز اعطا شد.

نظری افزود: از این تعداد  افراد مرخص شده حدود 168 نفر به زندان شهرکرد، 165 نفر به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ،45 نفر به زندان شهرستان بروجن و برخی نیز به زندان شهرستان لردگان و کانون اصلاح و تربیت تعلق داشتند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری یاد آور شد: این مرخصی در راستای ابلاغ بخشنامه ریاست قوه قضائیه بود  و تلاش داریم برای بهره‌مندی دیگر زندانیانی نیز چنین فرصتی بار دیگر مهیا شود.

وی نامگذاری سال 93 را براساس نیاز حال حاضر کشور دانست و خاطر نشان کرد: فرهنگ زیر بنای همه فعالیت‌های فردی و اجتماعی ماست  و امیدوارم در سال جدید پیش از گذشته به مقوله فرهنگ ،آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی اهتمام شود.

انتهای پیام/68006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول