اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بندرعباس و حومه عنوان کرد

اختصاص 100 دستگاه اتوبوس به جابجایی مسافران نوروزی بندرعباس

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بندرعباس و حومه گفت: این سازمان در روزهای نوروز اقدام به اختصاص 100 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران نوروزی در سطح شهر کرد.

اختصاص 100 دستگاه اتوبوس به جابجایی مسافران نوروزی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا حمزه پور ظهر امروز در نشستی پیرامون فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی این شهر و حومه در ایام نوروز، اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی از روزهای آخر اسفند 92 طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی شروع به جابجایی مسافران نوروزی و شهروندان به مناطق مختلف کرد.

وی افزود: در نوروز امسال افزون بر 100 دستگاه اتوبوس، به جابجایی بیش از 120 هزار مسافر نوروزی از 25 اسفند 92 تا 15 فروردین جاری در نقاط مختلف شهر بندرعباس اقدام کردند.

حمزه‌پور اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی در کنار دیگر همکاران شهرداری با حضور در ستاد استقبال بهار و سرویس‌دهی به فعالیت پرداختند، که از جمله این فعالیت‌ها جابجایی مسافران از بوستان‌های دولت، غدیر و پارک جنگلی به مرکز شهر و بالعکس، ایستگاه راه آهن به مرکز شهر و اسکله شهید حقانی و بالعکس و همچنین سرویس دهی در مسیرهای اسکله باهنر به مرکز شهر اختصاص داشت.

وی با اشاره به بارندگی بی‌وقفه در اواسط نوروز در بندرعباس گفت: در شرایط نامساعد آب و هوایی و آبگرفتگی معابر شهر بندرعباس و عدم وجود وسایل نقلیه در بخش عمده‌ای از شهر بیش از 36 دستگاه اتوبوس از ساعات اولیه صبح تا سحرگاه روز بعد به جابجایی مسافران نوروزی از بوستان‌ها به سالن‌های پیش بینی شده اقدام کردند.

شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان هرمزگان نه تنها در بعد حمل و نقلی در روزهای معمولی سال به واسطه اسکان بیش از 600 هزار نفر در حوزه ناوگان عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است، بلکه به دلیل اسکان مهاجران در این شهر، و عزیمت آنها در زمان نوروز به شهرهای خود، در ایام تعطیل نیز نیاز به ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس بیش از پیش در این شهر محسوس می‌شود، چرا که همواره در این ایام هزاران نفر به بندرعباس سفر کرده و در این شهر تردد می‌کنند.

انتهای پیام/88001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول