اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان:

تریبون نماز جمعه برای جوانان تاثیرگذار است

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان گفت: تریبون نماز جمعه برای قشر جوان جامعه بسیار تاثیرگذار است.

تریبون نماز جمعه برای جوانان تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح امروز در نخستین جلسه ستاد نماز جمعه امسال مرکز استان با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری نماز باشکوه جمعه‌ اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته ارتقای کمی و کیفی نماز جمعه کرمان افزایش نسبی را نشان می‌دهد، اما هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله داریم.

وی تصریح کرد: باید برای ارتقای کمی و کیفی نماز جمعه به عنوان یک واجب تخییری یکسری کارهای ایجابی انجام دهیم و از این فرصت برای ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی بهره‌برداری کنیم.

عرب‌پور خاطر نشان کرد: تریبون نماز جمعه می‌تواند بسیار تاثیرگذار به ویژه برای قشر جوان جامعه باشد.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید و نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث فرهنگ، نماز جمعه و تریبون آن را جایگاه مناسبی برای ترویج فرهنگ اسلامی دانست و گفت: با این تاکیدات رسالت ما برای فرهنگ‌سازی خطیرتر می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان اذعان داشت: باید با جدیت و به عنوان یک تکلیف در امر توسعه و ترویج فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه همت کنیم.

در این نشست مهدی صدفی معاون فرهنگی ستاد نماز جمعه کرمان نیز نقش ستاد را در تبیین و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تعامل با رسانه‌ها و برنامه‌ریزی کوتاه و بلند مدت از جمله مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

حسین صابری مدیر اجرایی سابق مصلای کرمان گفت: نظم و انسجام ستاد نماز جمعه کرمان مثال‌زدنی است و بنده با حضور در چند استان این را به وضوح دیده و احساس می‌کنم.

صابری با طرح انتقادات و پیشنهاداتی پیرامون چگونگی برگزاری مطلوب‌تر این فریضه اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای فرهنگ‌سازی و ترویج نماز جمعه استفاده شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول