اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

ستادهای نماز جمعه پیشگامان مقابله با تهاجم دشمن هستند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد نماز جمعه در واقع پیشگامان مقابله با تهاجم دشمن بوده و تاکنون نیز با اقتدار این موضوع بر همگان تثبیت شده است.

ستادهای نماز جمعه پیشگامان مقابله با تهاجم دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی و با حضور حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت و اعضای ستاد نماز جمعه باشت به همراه خانواده‌های آنها از خانواده‌های اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم ضمن تقدیر خدمات اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان باشت از خانواده‌های آنها که حامی همیشگی آنها بوده‌اند، تقدیر شد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در آغاز این مراسم از ابتکار حجت‌الاسلام عبودی جهت تدارک این برنامه گفت: ستاد نماز جمعه هر شهرستان سد و سنگری در برابر هجمه‌های دشمن محسوب می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه ستاد نماز جمعه زمانی تقویت خواهد شد که اعضای آن با اتحاد همدلی خواهان خدمت به نمازگزاران شوند، تصریح کرد: این موضوع بی‌شک در گرو حمایت همه جانبه از سوی خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به تهاجم‌ دشمن به ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: ولایت بهترین ارتباط میان نظام و مردم را انتخاب کرده راهی که با وجود ائمه جمعه هموار شده است.

این استاد حوزه تصریح کرد: ستاد نماز جمعه در واقع پیشگامان مقابله با تهاجم دشمن بوده و تاکنون نیز با اقتدار این موضوع بر همگان تثبیت شده است.

حجت‌الاسلام پناهی خاطرنشان کرد: ستاد نماز جمعه و اعضای آن تنها ستادی در جامعه است که بدون هیچ‌گونه امتیاز مادی در جامعه گام برمی‌دارند و این معنویت است که پیوند محکم میان آن‌ها را به وجود آورده است.

در پایان این مراسم به همسران و خانواده‌های اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان باشت با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای ‌پیام/82017/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول