اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سنندج:

شهرداری سنندج، مشاوره‌های بزرگ را در دستور کار قرار دهد

رئیس شورای شهر سنندج، خواستار آغاز فعالیت‌های مشاوره‌ای بزرگ، حل مشکل صنوف مزاحم در کمربندی‌های شهر و توجه بیشتر به مسائل پژوهشی از سوی شهرداری این شهر در سال 93 شد.

شهرداری سنندج، مشاوره‌های بزرگ را در دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از سایت شورای شهر سنندج، اظهار داشت: باید در سال 93 با حفظ اتحاد در میان اعضا، گام‌های بلندی برای عمران و آبادانی شهر برداریم.

وی با ابراز خشنودی از بودجه 5 میلیارد تومانی بخش فرهنگ در شهرداری سنندج، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در هر تخصصی صاحبان آن و اهل فن را درگیر کار کرد و تنها در این صورت موفقیت حاصل خواهد شد.

رئیس شورای شهر سنندج، تصریح کرد: باید بودجه فرهنگی به تناسب هر بخش اختصاص یابد و مسائل اجرایی را به خود فعالان در آنها واگذار کنیم تا نتیجه مطلوب به دست آید.

رشیدی از نصب تابلوهایی در داخل شهر به منظور ارائه نظرات اعضای شورا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کار برای اطلاع شهروندانی که دسترسی چندانی به خبرگزاری‌ها و نشریات ندارند مفید خواهد بود.

وی، خواستار آغاز فعالیت‌های مشاوره‌ای بزرگ، حل مشکل صنوف مزاحم در کمربندی‌های شهر و توجه بیشتر به مسائل پژوهشی از سوی شهرداری سنندج در سال 93 شد.

پروژه‌های عمرانی از کانال شورا عبور خواهند کرد

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج با تأکید بر لزوم تغییر ساختار و روندها گفت: فعالیت‌های شهرداری در سال جدید را به طور دقیق رصد خواهیم کرد.

فردین زمانی افزود: البته قبول داریم که اداره کردن شهری چون سنندج در قیاس با کلانشهرها و سایر استان‌ها به سادگی امکانپذیر نیست و با مشکلات مختلفی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دوره آزمون و خطا سپری شده است، تصریح کرد: شهردار سنندج باید تیم کاری و تثبیت شده خود را به شورای شهر معرفی کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج بر ضرورت پرداختن به وظایف نظارتی شورا تأکید کرد و افزود: تمام پروژه‌های عمرانی باید از کانال شورا عبور کند و به دیگران اجازه دخالت در این قضیه را نخواهیم داد.

زمانی با یادآوری بروز برخی اشتباهات فاحش در تعدادی از پروژه‌ها در ماه‌های گذشته، این امر را موجب نارضایتی شهروندان دانست و خواستار حل آنها شد.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در سال‌جاری با همکاری سازمان‌های غیر دولتی برگزار می‌شود.

سیدغریب سجادی با بیان اینکه نظارت از مهمترین ابعاد و وظایف شوراها است، گفت: 10 محور اصلی برای برنامه‌های فرهنگی در سال 93 تدوین و تعریف شده است.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول