اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان گچساران مطرح کرد

رفع مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل شورای ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: رفع مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل شورای ورزش امکان‌پذیر است.

رفع مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل شورای ورزش

اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، عمده مشکلات پیش‌روی ورزش کهگیلویه و بویراحمد را عدم اعتبارات مالی، کمبود نیروی انسانی، عدم وجود خوابگاه در شهرستان‌ها و کمبود امکانات ورزشی و ...عنوان کرد و گفت: امیدواریم مسئولان ارشد استانی توجه‌ای ویژه به این مهم داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با تاکید بر اینکه ورزش استان موانع و مشکلات فراوانی دارد، گفت: تشکیل شورای ورزش در این استان امری مهم و ضروری است که اگر تشکیل نشود مشکلات این حوزه همچنان ادامه دارد.

پناهپوری با اشاره به مشکلات موجود در بتن ورزش کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست تا توجه و عنایت ویژه‌ای به ورزش استان داشته باشند.

این مسئول اذعان کرد: توجه به امر ورزش می‌تواند در کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه موثر باشد اگر امکانات ورزشی مناسب در استان وجود داشته باشد و از واگذاری این اماکن به بخش خصوصی خودداری شود بی‌شک بسیاری از معضلات نیز برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در کهگیلویه و بویراحمد ورزش بانوان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه در استان به ورزش بانوان کمتر توجه شده است انتظار می‌رود در دولت جدید و سالی که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده مسئولان استانی توجه‌ای بیشتر به این موضوع داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران، عدم اعتبارات ورزشی را از مشکلات مهم ورزش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: از استاندار تقاضا داریم فرمانداران را موظف کند تا در کمیته برنامه‌ریزی و حوزه تملک دارایی اعتبار خوبی به حوزه ورزش شهرستان‌ها اختصاص داده شود.

پناهپوری، اشاره‌ای به وضعیت ورزش کهگیلویه و بویراحمد طی 45 روز اخیر و با مدیریت جدید این سازمان داشت و گفت: از زمانی که آقای ایزدپور به این عرصه وارد شدند ورزش استان رنگ و بوی دیگری گرفته و جای بسی خوشحالی دارد.

این مسئول تصریح کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار استان و کسانی که دستی بر آتش دارند تقاضا می‌شود در راستای رفع مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد کمر همت ببندند و ورزش استان را نجات دهند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول